آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 آبان ماه 1396 = 29-10 2017

قرار بازداشت ساسان آقایی بازهم تمدید شد

خبرگزاری هرانا – برای سومین بار قرار بازداشت ساسان آقایی تمدید شد. این زندانی که از ۷۷ روز پیش در بازداشت به سر می برد همچنان در بند غیر عمومی نگهداری می شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از شرق، خانواده ساسان آقایی، روزنامه‌نگار بازداشت‌شده، در مورد آخرین وضعیت او گفتند: «ساسان آقایی از ٢١ مردادماه در بازداشت است و تا امروز ٧٧ روز از بازداشت او می‌گذرد. بعد از سپری‌شدن دو ماه بازداشت ایشان، با توجه به اینکه او در ملاقات‌هایی که داشتیم بارها تأکید کرده بود که از ١٢ شهریور بازجویی‌ها و تحقیقات تمام شده است، امیدوار بودیم آزاد شود، اما متأسفانه قرار سوم بازداشت او هم تمدید شد».

خانواده این روزنامه‌نگار، در مورد نحوه ملاقات‌هایشان با او گفتند: «ایشان تماس‌ها و ملاقات‌های هفتگی را دارند، ولی در همان وضعیت اولیه هستند و به بند عمومی انتقال پیدا نکرده‌اند. معمولا هفته‌ای یک‌بار با ایشان ملاقات کابینی داریم و یک‌بار هم در هفته تماس تلفنی دارند که بعد از ماه اول بازداشت ساسان آقایی برقرار شده است. در این ٧٧ روز هم دو بار او را حضوری ملاقات کرده‌ایم».

خانواده ساسان آقایی با بیان اینکه «او در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد»، در انتها گفتند: «ساسان آقایی در ماه اول و دوم به تمدید بازداشت خود اعتراض کرد اما شکایتش رد و بازداشتش مجددا تمدید شد. ما پیگیر هستیم و امیدواریم اکنون که تحقیقات اولیه به پایان رسیده است، با مساعدت مسئولان محترم قضائی، امکان آزادی ایشان فراهم شود بتوانند در ایام اربعین در کنار خانواده به عزاداری بپردازند».

ساسان آقایی، معاون سردبیر روزنامه اعتماد در اواسط مردادماه بازداشت شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: