آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 آبان ماه 1396 = 31-10 2017

بازداشت و اخراج به دلیل توهین به مقدسات

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل از دستگیری گرداننده صفحات “ضد دینی” در فضای سایبر خبر داد. به گفته منبع گزارش این شهروند به اتهامات دیگری مانند “توهین به مسئولان و انتشار مطالب براندازانه” نیز متهم است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل ازسبلان‌ما، نیروهای سایبری سازمان اطلاعات سپاه استان اردبیل، فردی که در فضای سایبری اقدام به ایجاد صفحه و انتشار گسترده “محتویات ضددین و براندازانه و تشویش اذهان عمومی و توهین به مقامات ارشد نظام و ساب النبی می‌کرد”، شناسایی و با اخذ حکم قضایی از دادستان مرکز استان دستگیر شد.


اخراج استاد دانشگاه به بهانه توهین به خامنه ای

خبرگزاری هرانا – در هفته جاری بعضی رسانه ها به نقل از منابع بسیج دانشجویی مدعی شدند استاد دانشگاه آزاد اراک به مقدسات اسلام توهین کرده است آنها زیر سئوال بردن نظر آیت الله خامنه ای در مورد سند ۲۰۳۰ توسط این استاد را از جمله مصداق های تخلف این استاد ذکر کردند.

در واکنش به فعالیت بسیج دانشجویی علی اکبر ولایتی مشاور آیت الله خامنه ای و رئیس دانشگاه آزاد دستور به اخراج فوری این استاد دانشگاه داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تسنیم، پس از دریافت اطلاعاتی از دانشگاه آزاد اسلامی اراک مبنی بر اینکه یکی از اساتید این دانشگاه در هنگام تدریس و در حضور دانشجویان به پیامبر اسلام و سایر مقدسات اسلامی اهانت کرده است، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد طی نامه‌ای به رئیس واحد اراک از او خواست “بدون درنگ” نسبت به اخراج این فرد اقدام شود.

علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی دستوری به رئیس دانشگاه آزاد واحد اراک از او خواست تا استاد هتاک به ارزشهای اسلامی را سریعاً اخراج کند.

در همین رابطه علیرضا مشیدی مسئول بسیج دانشگاه آزاد اراک در گفتگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به آنچه او “توهین به پیامبر” توسط یکی از اساتید دانشگاه آزاد اراک می خواند گفت: در این راستا پیگیری‌هایی در سطح دانشگاه و استان انجام شده بود تا اینکه این مورد به گوش علی‌اکبر ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی رسید و دستور رسیدگی به موضوع را صادر کرد.

مشیدی مدعی شد این استاد دانشگاه برسرکلاس‌های درس بصورت کاملا واضح به “رهبر معظم انقلاب” توهین کرده افزود: مخالفت و زیرسوال بردن سخنان رهبری در مورد سند آموزشی ۲۰۳۰ یکی از کوچکترین موارد آن می‌باشد.
مسئول بسیج دانشگاه آزاد اراک تصریح کرد: “اهانت واضح به پیامبر، اهانت به علمای دین، اهانت به رهبر و تصمیمات رهبری از جمله موارد توهین شده توسط این استاد دانشگاه بر سر کلاس‌های درس می‌باشد.”
وی در پایان خاطرنشان شد: این اتفاق در هفته جاری صورت گرفته و امام جمعه نیز در جلسه شورای تامین استان موضوع را پیگیر شدند.



Ghasem October 31, 2017 02:11 PM

استاد محترم اینجا ایران اشغال شده توسط آخوندهاست که نه زبانشان و نه لباسشان شبیه ایرانیان است پس می بینی که حرف حساب جایی ندارد اینجا توسط ولایت وقیح و مزدورانش اشغال شده است :-

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: