آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 آبان ماه 1396 = 06-11 2017

هويت عامل حمله تگزاس مشخص شد+عکس

تارنمای خبری ای ‌بی‌ اس گزارش داد؛ «دوین کلی» 26 ساله و عضو پیشین نیروی هوایی آمریکا به عنوان ضارب حادثه تیراندازی کور روز یکشنبه در ایالت تگزاس این کشور شناخته شد.

به گزارش ایرنا، وی پیش از حمله عکسی از اسلحه مورد استفاده در تیراندازی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده بود.

در جریان تیراندازی صبح یکشنبه (به وقت محلی) دست‌کم 26 نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شدند. برخی قربانیان این حادثه، کودک هستند.

براساس اعلام شاهدان عینی، ضارب در زمان حمله به کلیسای منطقه «ساترلند اسپرینگز» واقع در جنوب شرقی شهر «سن آنتونیو» یکپارچه سیاه پوشیده بود و جلیقه ضدگلوله به تن داشت.

کلی از سال 2010 تا 2014 در بخش تدارکات پایگاه نیروی هوایی ایالت نیومکزیکو بوده است. گفته می‌شود که وی یک پرونده قضایی در دادگاه نظامی آمریکا دارد.

پلیس پس از این حادثه، جنازه کلی را در خودرویش پیدا کرد. مشخص نیست که وی اقدام به خودکشی کرده یا توسط یکی از ساکنان محلی کشته شده است.

وی به همراه پدر، مادر، همسر و فرزند خود زندگی می‌کرده است و یکی از آشنایانش به ای‌بی‌سی گفته که پیش از این هیچ رفتار غیرعادی در او مشاهده نکرده بود.


درخواست سناتورهای کنگره آمریکا

پس از تیراندازی مرگبار کلیسای تگزاس، سناتورهای ارشد کنگره خواستار تصویب محدودیت حمل سلاح در آمریکا شدند.

دستکم 30 درصد از مردم آمریکا مسلح هستند؛ اگرچه تنها 4.4 درصد از جمعیت کره زمین در آمریکا زندگی می‌کند، اما حدود نیمی از اسلحه‌های غیرجنگی جهان در آمریکا نگهداری می‌شود.



رضا.ف November 6, 2017 07:26 AM

درباره این عملیاتهای حیوانی که تقریبا از ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ شروع شد میشه ردپای روسیه رو دید توی گزارش ۱۱ سپتامبر که اوباما با وقاحت تمام اون رو گردن عربستان انداخته بود ترورستها از قطر وارد ایران شدن وچند ماهی مهمون اخوندها بودن بعدش اونها به افغانستان رفتن و بعد یک سال دوباره به ایران اومدن و با اتوبوس به ارمنستان رفتن "در اونجا احتمالا سرویسهای روسی براشون گزرنامه جور کردن" و با پرواز خودشون رو به امریکا رسوندن مثل روز روشنه اموزش روندن هواپیما رو هم سرویسهای روسی بهشون اموزش دادن اخوندها هم با روسها همکاری کردن به عنوان انتقام بمب گزای حرم امام رضا! ! روسها توعملیاتهای تروریستی جدیدعملا از تبعه های مسلمان شوروی سابق استفاده میکنند داعش داشت ترکیه رو نابود میکرد تا وقتی که اردوغان به پابوسی پوتین نرفته بود! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid November 6, 2017 05:30 PM

حرکتها کور و ترور مردم دنیا و هم چنین آمریکا را نمیتوان ساده انگاشت آمریکا همیشه آمریکا بوده چطور این عمل و کشتن مردم بی دفاع به یک باره بیشتر میشود صد در صد کشور و جریاناتی از آنها حمایت میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: