آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 آبان ماه 1396 = 06-11 2017

روایتی از تاریکخانه‌ اموال شهرداری تهران

بهارنیوز: «این روزها در یک تاریکخانه به سر می‌بریم، تاریکخانه‌ای در مورد انبار و دارایی‌های شهرداری تهران، تاریکخانه‌ای در مورد بدهی‌ها و تعهدات شهرداری تهران. تاریکخانه ای در مورد نظام تشویق و تنبیه، تاریکخانه ای در مورد نحوه واگذاری ها و ...» عبارات فوق بخشی از صحبت‌های مرتضی الویری منتخب تهران درباره وضعیت مالی شهرداری تهران است.

به گفته الویری، این روزها در یک تاریکخانه به سر می‌بریم. تاریکخانه‌ای در مورد انبار و دارایی‌های شهرداری تهران. تاریکخانه‌ای در مورد بدهی‌ها و تعهدات شهرداری تهران. تاریکخانه ای در مورد نظام تشویق و تنبیه ، تاریکخانه ای در مورد نحوه واگذاری ها. برهمین اساس حدود یک ماه قبل شورای اسلامی شهر تهران تصویب کرد که ظرف مدت 100 روز شهرداری گزارشی از وضعیت موجود به شورا ارائه کند. به دنبال دریافت این گزارش هستیم و امیدواریم این گزارش ظرف زمان قانونی ارائه شود تا صحنه روشنتری از وضعیت فعلی شهرداری تهران داشته باشیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درخصوص تکلیف املاک و تجهیزاتی که در کشور عراق توسط شهرداری تهران دپو شده است نیز گفت: دارایی‌هایی که در کشور عراق در قالب برگزاری راهپیمایی اربعین داریم، در مقابل دارایی‌های ناشناخته‌ای که وجود دارد و ما به آن بی‌توجه هستیم بسیار ناچیز است. اطلاعاتی به دست آورده‌ام که برخی از کارکنان شهرداری در خانه‌های سازمانی شهرداری ساکن هستند بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنند و یا حتی سمت مدیریتی در مجموعه داشته باشند. املاک و اموال زیادی وجود دارد که در جریان برخی معاملات صرف و صلاح شهرداری در واگذاری آنها رعایت نشده و مشمول ترک تشریفات مزایده شده‌اند و حقوق شهرداری که همان حقوق شهروندان است، تضییع شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: