آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 آبان ماه 1396 = 06-11 2017

سه مقام پیشین فیفا امروز محاکمه می شوند

مقامات دادستانی آمریکا اعلام کردند سه تن از مقامات پیشین فدراسیون بین المللی فوتبال قرار است امروز به اتهام فساد مالی در دادگاهی در نیویورک حاضر شوند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات دادستانی آمریکا روز دوشنبه اعلام کردند سه تن از مقامات پیشین فدراسیون بین المللی فوتبال قرار است امروز به اتهام فساد مالی در دادگاهی در نیویورک حاضر شوند.
این موضوع از سوی دادستانی آمریکا در حالی مطرح شد که بیش از دو سال پیش، دادستان های آمریکایی از کشف فساد مالی گسترده در فیفا خبر دادند.
بر اساس گزارش های منتشر شده، گروهی از قضات قرار است در دادگاهی در بروکلین به این پرونده رسیدگی کنند. متهمانی که در این دادگاه حضور پیدا خواهند کرد عبارتند از «مانوئل بورگا» رئیس پیشین فدراسیون فوتبال پرو، «خوزه ماریا مارین» رئیس پیشین فدراسیون فوتبال برزیل، و «خوان آنخل ناپوت» رئیس پیشین فدراسیون فوتبال پاراگوئه.
دادستان های آمریکایی این سه مقام پیشین فیفا را به دریافت رشوه در پرونده فروش حق پخش رسانه ای و فعالیت های مرتبط با بازاریابی در بازیهای بین المللی متهم کرده اند.
این پرونده بخشی از تحقیقات کیفری است که طی آن دادستان های آمریکایی، 42 تن از اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با فیفا را متهم کرده اند. بر اساس اعلام دادستان های آمریکایی، فساد مالی به یک فرهنگ در جریان برگزاری بازی های فوتبال تبدیل شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: