آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 17 آبان ماه 1396 = 08-11 2017

دینی که به حکومت وصل بوده می شود این

دینی که به حکومت وصل بوده تظاهری شده است
در زمان ما با ریش، تیغ می‎زنند

عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گویی درباره شان و جایگاه روحانیت و میزان ضریب نفوذ آنان در افکار عمومی،گفت: یک جایی با نظر روحانیت کارهای احساسی اجتماعی انجام می دهند و یک وقتی هم انجام نمی دهند. در هر جا دین در اثر دینداری تابع نظریه حاکمان نیست مردم کارشان را خوب انجام می دهند، هر جا تابع نظر حاکمان است تظاهر می کنند.

حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی در گفت و گو با خبرآنلاین، با بیان اینکه «نمی توانم بگویم دینداری کمتر شده است»، افزود: ممکن است به برخی از دستورات دین عمل نکنند. همیشه همینطور بوده زمان شاه هم داشتیم. ما جاهایی می رفتیم که خانم ها همه سر باز بودند ولی وقت نماز همه چادر سفید سر می کردند نماز می خوانند. همین الان کسی را داریم که چادر و مقنعه دارد ولی نماز نمی خواند. عقیده چیز دیگری دارد.

وی افزود: دینی که به حکومت وصل بوده تظاهری شده است. دینی که جدا از حکومت بوده تظاهری نیست. مثل روزه گرفتن. اما چیزهایی مثل ریش و حجاب را رعایت نمی‌کنند. یک کلمه من یک روزی در تلویزیون گفتم. گفتم یک روزی مردم ریش را تیغ می زدند ولی در زمان ما با ریش تیغ می زنند.



arzhang November 8, 2017 10:40 AM

بدترین چیزی که در ایران اتفاق افتاده این هست که آخوندا برای زنده ماندن خودشان میبایست از ایرانیان حداقل چند میلیون لشگرامت اسلامی بسازند حالا اگریک سری هم تظاهری باشند مهم نبود و در این کار بخاطر داشتن پول هنگفت نفت و دستگاه تبلیغاتی و نیروی زور و ستم در نقشه خودشان موفق بودند که وجود این لشگر سیاه معروف به امت اسلامی همیشه در صحنه حداقل یک سال به انها ضمانت میدهد که مجبور نیستند از ایران فرار کنند ولی برای من ایرانی وطن پرست وقتی به این صحنه های اسلامی در ایران نگاه میکنم که خیلی از انها تمسخر به دین هست کشورایران را در جهت جهل وعقب افتادگی تاریخی میبینم که جای تاسف دارد فقط کافی هست تلویزیون آخوندا را ببینید که گوینده خانم ایرانی با ان لباس اسلام حجاب نظامی خود ولی با ناز کرشمه گوینده غربی که انکار یک لیوان شراب یا ابجو هم خورده اول از همه میگه بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات بر ال محمد و خانوادهش چیزی که در زمان شاه روحانی فقط در مسجد میگفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: