آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 آبان ماه 1396 = 09-11 2017

تلاش ها برای انجام دیدار پوتین و ترامپ

مشاور رئیس جمهور روسیه اعلام کرد پوتین و ترامپ قرار است در نشست همکاری های اقتصادی آسیا - اقیانوس آرام (اپک) در ویتنام دیدار کنند.

کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد روسیه و آمریکا هنوز در حال گفتگو درباره دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ویتنام طی هفته کنونی هستند.کرملین با اعلام این مطلب افزود هنوز هیچ توافقی در این خصوص میان دو طرف صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، رسانه های روسیه پیشتر به نقل از «یوری یوشاکوف» مشاور رئیس جمهور این کشور اعلام کردند پوتین و ترامپ قرار است روز جمعه در نشست همکاری های اقتصادی آسیا - اقیانوس آرام (اپک) در ویتنام دیدار کنند.

اما دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در کنفرانس خبری خود اعلام کرد مکان و شکل برگزاری این نشست، هنوز در حال بررسی است و برگزاری نشست در روز جمعه، صرفا یک احتمال است.پسکوف در این باره گفت: "در خصوص محتوای این نشست نیز، هنوز هیچ دستور کاری مورد توافق قرار نگرفته است."

پسکوف افزود: با توجه به آنکه ترامپ و پوتین در نشست سران اپک حضور خواهند داشت، مسیر آنها بالاخره به شکلی با یکدیگر تلاقی پیدا خواهد کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: