آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 19 آبان ماه 1396 = 10-11 2017

ایران؛ همسر دوم: رها کردن سه قلوها در خیابان

پدر بوکانی سه نوزاد خود را در کوچه رها کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به دنبال رها شدن سه نوزاد در یکی از مناطق بوکان، رئیس اداره بهزیستی این شهر گفت: پدر این سه نوزاد، فرزندان خود را به علت اختلافات خانوادگی در کوچه رها کرده است.

شب چهارشنبه (۱۶ آبان ماه) سه نوزاد سه قلو در حالی که در یکی از کوچه های شهر بوکان رها شده بودند پیدا شدند و به بیمارستان منتقل شدند. «لقمان سورانه» مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن تایید این خبر گفت: حال عمومی هرسه نوزاد مساعد است و در حال حاضر در بخش نوزادان بیمارستان نگهداری می شوند.

«خالد احمدنژاد» رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان در این باره گفت: هویت پدر و مادر این نوزادها مشخص است و این سه نوزاد قربانی اختلافات خانوادگی بین والدین خود شده اند.

وی افزود: مردی که از همسر دوم خود صاحب سه نوزاد سه قلو شده است، به علت اختلافات خانوادگی سه نوزاد خود را در کوچه رها کرده است.

احمد نژاد گفت: پدر این نوزادها علی رغم توانایی مالی حاضر به قبول سرپرستی این کودکان نیست و مادر نوزادها بر نگهداری فرزندانش اصرار دارد.

وی اضافه کرد: رها کردن این نوزادان در کوچه در حقیقت مصداق کودک آزاری و جرم است و این سه نوزاد تا روز شنبه در بیمارستان نگهداری می شوند تا دادگاه این کودک آزاری را بررسی کند.



رضا.ف November 10, 2017 03:12 PM

اگر مادر راضی به نگهداری کودکان معصوم هست چرا اون بیشرف بچه ها رو در خیابان ول کرده همه میدونن این وقت سال بوکان چقدر سرده از طرف دولت حرامزاده اگر مادر مایل به نگهداری از بچه هاست چرا اونها رو تخویل مادر نمیده و گیر داده به پدر سنگدل؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Manam Babak November 11, 2017 02:53 AM

از ایرانی اسلام زده دیگه چه انتظاری میشه داشت
در ایران ملا زده ،مادر حق رو بچه هاشو هم نداره
از شر ملا ها خلاصه شویم تا از بردگی خالص شویم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: