آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 آبان ماه 1396 = 13-11 2017

جان‌باختن ارتشی ها در زلزله؛ عمق فاجعه

فرمانده کل ارتش از درگذشت تعدادی از نیروهای ارتش در زلزله کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تسنیم، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در باره اقدامات ارتش در امداد رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: در مناطق زلزله زده نیاز فراوانی به کنسرو چادر و مواد غذایی وجود دارد و ارتش تاکنون مقداری از این وسایل را که در یگان‌های حاضر در منطقه وجود داشته را به کارگیری کرده و حدود 1000 تخته چادر هم قرار است از تهران توسط هواپیماهای نیروی هوایی به منطقه انتقال داده شوند.

وی درباره فوت تعدادی از نیروهای ارتش بر اثر زلزله در مناطق مرزی استان کرمانشاه، گفت: متاسفانه بر اثر تخریب اماکن ارتش در مرزها و در پادگان‌‌های شهرهای زلزله زده، تعدادی از نیروهای ما از دست رفتند، البته بدلیل مشکلات مردم رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت‌ اول قرار دارد.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم مقداری از درد و غم مردم مناطق زلزله‌زده را کاهش دهیم.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: عمق فاجعه بسیار زیاد است و تا این لحظه بیش از 350 داغ بر دل ما نشسته است و 2000 مجروح از مناطق زلزله زده تخلیه شده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه بعضی از ساختمان‌ها در مناطق زلزله زده کاملا تخریب شده و در بعضی شهرها منطقه سالمی باقی نمانده خاطر نشان کرد: با توجه به حضور برخی یگانه‌های ارتش در منطقه، نیروهای ارتش بلافاصله پس از زلزله اقدام به آواربرداری و کمک به مصدومان کردند.



فضول میرزا November 13, 2017 08:08 PM

بازم ارتش، دم همشون گرم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Adi November 14, 2017 04:35 AM

افرين بر ارتش شاهنشاهى كه جز خدمت به ملت اش چيز ديگرىًً در سر ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


jamshid November 14, 2017 11:40 AM

حتی آخوند کثیف درباری مخالف رفتن شاه بود چون همدستانش را میشناخت ولی ارتش دودستی مملکت را به انگلیس تحویل داد هر چند که خودم زمان جنگ ۲۸ ماه در ارتش خدمت کردم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: