آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 آبان ماه 1396 = 20-11 2017

سفر نمایشی خامنه ای به مناطق زلزله زده+فیلم

خامنه ای امروز به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه رفت و در جمع تعدادی بسیجی و طلبه سخنرانی کرد و از جمله گفت: زلزله زدگان تنها به خود امید ببندند. (فیلم زیر)

این در حالیست که یک هفته پس از زمین‌لرزه‌ای که زندگی را بر سر مردم غرب کشور آوار کرد، خیلی از زلزله زدگان هنوز چادر ندارند و پتو هم برای فرار از سرمای خشن کرمانشاه کافی نیست. هواشناسی گفته که ابرهای باران‌زا در راه کرمانشاه‌ اند.

گزارش رادیو فرانسه: آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، هشت روز پس از زمین لرزۀ استان کرمانشاه امروز از مناطق زلزله زدۀ این استان بازدید کرد. خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، نوشت که رهبر جمهوری اسلامی به طور سرزده به این استان سفر کرد و در سرپل ذهاب برای عده ای که عمدتاً مرکب از روحانیان و نظامیان بودند سخنرانی نمود.

رهبر جمهوری اسلامی مردم استان کرمانشاه را به ایستادگی در مقابل مصیبت و مشکلات به وجود آمده پس از زمین لرزه فراخواند و گفت که فقط "چشم امید را به نیرو، تلاش و قدرت خود معطوف" کنند و بکوشند با آباد کردن منطقه روزگار بهتری برای خود رقم بزنند.

آیتالله خامنه ای تلویحاً به کمک های مردمی به زلزله زدگان اعتراف کرد و افزود : این حادثه ملت را به حرکت در آورد و مردم در همۀ نقاط کشور به وظیفۀ کمک رسانی عمل کردند. وی در عین حال مدعی شد که به غیر از ارتش، سپاه پاسداران نیز در روستاها به یاری افراد زیرآور مانده شتافت. با این حال، علی خامنه ای تصریح نمود که او به این حد از تلاش ها قانع نیست و مسئولان بخش های مختلف را به تلاش مضاعف فراخواند.





www.youtube.com/watch?v=riTppPh0qvM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ماری November 20, 2017 11:41 AM

مشت نمونه خروار است تا زمانیکه این جماعت نون به نرخ روز خوردن را داریم کشور ما وصعیتی بهتر ازشرایط فعلی نخواهد داشت ولو آنکه این رژیم سقوط کند و رژیمی دیگر جایگزین شود امید بسته ایم که خوی بت پرستی و اخلاق چاپلوسی از فرهنگ جامعه ما زدوه شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز November 20, 2017 12:37 PM

این رهبر مفعول و دلقک رفته است آنجا که مردمی که چادر و پتو ندارند زیر عبای محترمشان پناه بگیرند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان November 20, 2017 08:25 PM

یکی از عواملی که موجب نعشه پرانی علی موفنگی را سبب گردید، کمکهای مخلصانه مردمی به زلزله زدگان بود که شیره ناب کرمانشاه هم قادر نخواهد بود توسط دستگاه نگاری، یعنی این سفینه فضایی ویژه حمل آقا از زمین به فضا برساند! به همین خاطر او باید کماکان در حالت خماری بسر ببرد تا مادامی که به تهران بازگردد تا با همراه آقای حدادعا ل بوسیله یک نگاری فوق مدرن به مقدار کافی مواد حلال چون تریاک، شیره تریاک و سوخته آن به یک صفر اکتشافی فضایی در درون کهکشان راه شیری بصورت یک توپ کامل پرواز کنند (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی November 22, 2017 06:32 AM

این یک نمایش بیشتر نیست چون تهران و مشهد و شیراز و اصفهان را از بسیجی ها خالی کردن و بردند که نیم ساعت رهبرشان برایشان در مناطق زلزله زده سخنرانی کند خوب این بسیجی ها را می آوردند تهران چرا رفتند در مناطق زلزله زده چون مشخص است که همه کسانی که دورو بر آقا جمع شده اند اکثرا بسیجی و پاسدار و آخوند و توله آخوند هستند پس از این آبرو ریزی هرچه بیشتر متوانستند جلوگیری کنند چون دست شما رو شده و این ترفندها دیگر برمردم اثری ندارد و مردم کرمانشاه، سرپل زهاب و قصر شیرین هم مانند بقیه مردم ایران از آخوندها و مزدورانشان متنفرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: