آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 آبان ماه 1396 = 20-11 2017

کره شمالی؛ نظرسنجی تامل برانگیز در ژاپن

ژاپن بجای گفت و گو به دنبال جنگ اتمی با کره شمالی است

تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته که روزنامه ژاپن تایمز آن را منتشر کرده است نشان می دهد این کشور بجای گفت و گو با کره شمالی آماده جنگ اتمی است.

به گزارش ایرنا روز دوشنبه ایرنا، ژاپن ماه هاست که مردم خود را برای مبارزه با کره شمالی در صورت بروز جنگ آماده می کند و تدابیر گسترده ای برای این منظور در نظر گرفته است.
از جمله اینکه در ماه های اخیر بارها تمریناتی در مدارس و ایستگاه های مترو در شهرها و مناطق مختلف ژاپن انجام شده است تا در صورت وقوع جنگ، مردم فورا راهی پناهگاه ها شوند.
این تنش ها بقدری شدت گرفته است که بر اساس گزارش روزنامه ژاپنی، مردم می خواهند که دولت بجای گفت و گو و دیپلماسی با کره شمالی، برای جنگ با این کشور آماده باشد و علیه 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی اقدام کند.
نزدیک به 54 درصد از کسانی که در نظرخواهی شرکت کرده اند گفته اند دولت ژاپن باید در کنار آمریکا برای ساقط کردن کیم جونگ اون از قدرت، وارد عمل شود.
ژاپن تایمز می نویسد که نزدیک به 39.4 درصد از دیگر کسانی که مورد نظرخواهی قرار گرفته اند می گویند این کشور باید با کره شمالی وارد گفت و گو شود.
نزدیک به 53 درصد از افراد مورد نظرخواهی که در طول چهار روز گذشته از آنها سوالاتی شده است ، گفته اند که بسیار نگران اقدام آتی کره شمالی هستند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: