آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 آبان ماه 1396 = 21-11 2017

یک زن ایرانی دیگر دست به خودسوزی زد

خبرگزاری هرانا – زن آبادانی دست به خودسوزی مرگبار در خانه اش زد. برپایهٔ گزارش سازمان پزشکی قانونی ایران در سال ۱۳۸۰ از افراد درگذشته از خودکشی، خودسوزی با سهم ۷۰ درصدی مهم‌ترین روش خودکشی در میان زنان بوده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل ازرکنا، ساعت ۸ شامگاه پنج شنبه ۲۵ آبان ماه امسال ماموران پلیس آبادان در جریان خودسوزی زن جوان در منطقه ذوالفقار ۱۴۸ قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل پی بردند که زن جوان زمانیکه همسرش در خانه حضور نداشته اقدام به آتش زدن خودش کرده که خیلی زود همسایه ها متوجه این ماجرا شده وپس از خاموش کردن آتش، وی را به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کرده اند.

تیم پزشکی پس از اقدامات ابتدایی با توجه به شدت سوختگی زن جوان را به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی شهر اهواز منتقل کردند و تلاش پزشکان برای نجات جان این زن ادامه داشت که وی روز گذشته به خاطر شدت سوختگی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای بررسی علت این اقدام مرگبار زن جوان ادامه دارد.

خودسوزی یکی از خشن‌ترین و دردناک‌ترین روش‌های خودکشی است.

برپایهٔ گزارش سازمان پزشکی قانونی ایران در سال ۱۳۸۰ از افراد درگذشته از خودکشی، خودسوزی با سهم ۷۰ درصدی مهم‌ترین روش خودکشی در میان زنان بوده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: