آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 آذر ماه 1396 = 22-11 2017

زلزله؛ سرقت کمکهای مردمی توسط پاسداران

به گزارش شبتاب نیوز، کمکهای مردمی که مورد نیاز شدید مردم زلزله‌زده است، از جمله چادر و کاپشن توسط مزدوران سپاه انبار شده و در اختیار مردم زلزله‌زده قرار داده نمی‌شود.

روستاهای دورافتاده و مناطق مرزی هنوز آواربرداری نشده است. در اسلام‌آباد غرب و کرند هیچ چادری بین مردم توزیع نشده و مردم در ماشینهای کمباین و تراکتور و تریلی می‌خوابند.

از سوی دیگر، مسئولان امر در چهار محال و بختیاری به بهانه کمک به زلزله‌زدگان به چپاول کارمندان پرداخته‌اند. اداره موسوم به جهاد چهارمحال و بختیاری با ارسال پیامک به کارمندان این اداره اعلام کرده: همکار محترم، به‌منظور کمک رسانی به مردم مصیبت‌زده در زلزله استان کرمانشاه، سازمان جهاد کشاورزی استان در نظر دارد یک روز از حقوق کارمندان را کسر کند.


پاسداران به مرده ها هم رحم نکردند

طلاهای زنی را که زیر آوار بوده و جان باخته است، از دستانش درآورده و سرقت کرده‌اند

خانه‌های ویران‌شده زلزله‌زدگان حالا محلی برای جولان تبهکارانی شده است که با سوءاستفاده از شرایط ناایمن منطقه دست به سرقت‌های شبانه می‌زنند.

به گزارش شهروند، آوارگان زلزله ٧,٣ ریشتری کرمانشاه هنوز بحران این حادثه دلخراش را پشت‌سر نگذاشته‌اند كه باید از سارقان شب‌رو هم هراس به دل داشته باشند. سارقانی که از شهرهای مختلف به سمت آوار خانه‌های مردم مصیبت‌زده کوچ کرده‌اند و حتی به اموال مردگان هم رحم نکرد‌ه‌اند.

محمد سهرابی ٥٧ساله یکی از اهالی ساکن ساختمان‌های مسکن مهر است. او که یکی از اقوامش را در زلزله از دست داده است، در این رابطه به خبرنگار «شهروند» می‌گوید: «من ساکن طبقه پنجم یکی از ساختمان‌های مسکن مهر هستم. سه روز بعد از وقوع زلزله بود که همسایه‌مان به من گفت طلاهایش را از داخل خانه دزدیده‌اند. از آنجا که ساختمانمان تخریب شده و هیچ در و پیکری ندارد، کار سارقان راحت‌تر شده است. همسایه‌مان فقط چند دقیقه تا خانه اقوامش رفت که وسایلش را آنجا بگذارد، ولی وقتی برگشت طلاهایش سرجایشان نبود. مردم در این مناطق دیده‌اند که سارقان با خودروهایی که مشخص است از شهرهای دیگر است، به این‌جا می‌آیند و سرقت می‌کنند.

یکی از استوارهای کلانتری این محل به خود من گفت که سارقان طلاهای زنی را که زیر آوار بوده و جان باخته است، از دستانش درآورده و سرقت کرده‌اند؛ یعنی سارقان به یک مرده هم رحم نکرده‌اند.



Ira November 22, 2017 04:43 AM

کدام پاسدار را می شناسید
که دزد ، قاتل و همه فن حریف نباشد؟
رفته اند که مردم را غارت کنند
خاک بر سر علی گدا که دنبال پلاستیک است که از زلزله زده گان کش برود
همه با هم فریاد کنیم
علی گدا پلاستیک دزد حیا کن
زلزله زده را رها کن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: