آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 آذر ماه 1396 = 27-11 2017

اعتراف؛ رژیم آشوبگر که می گویند یعنی این

سپاه پاسداران از صدور سرمشق بسیج به کشورهای منطقه و جهان خبر داد

رادیو فرانسه: فرماندۀ کل سپاه پاسداران، محمدعلی جعفری، در اجتماع بسیجیان کشور در مقبرۀ آیت الله خمینی در بهشت زهرا با اشاره به حضور نیروهای شبه نظامی بسیج در جنگ های داخلی سوریه و عراق، گفت که امروز سرمشق بسیج به برخی کشورها صادر شده و به سرعت در حال انتقال به سایر کشورهای منطقه است.

فرماندۀ سپاه پاسداران سپس گفت که به این ترتیب یکی دیگر از فرمان های آیت الله خمینی یعنی "تشکیل بسیج جهانی اسلام" متحقق شده است.

فرماندۀ سپاه پاسداران تأکید کرد که هدف این نیروی شبه نظامی منطقه ای یا جهانی مبارزۀ بی حد و مرز عقیدتی به ویژه با آمریکا است و در آینده شاهد نقش آفرینی بیشتر و مؤثرتر "بسیج جهانی اسلام" خواهیم بود.


معرفی رژیم ایران بعنوان آشوبگر

یک تحلیلگر مسائل بین الملل در تهران گفته: می خواهند (رژیم) ایران را به عنوان خطر فوری برای امنیت غرب آسیا معرفی کنند.

امیر علی ابوالفتح تحلیلگر مسائل آمریکا در این باره به فرارو گفت: از زمانی که ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری شد، قابل انتظار بود که فشارها به (رژیم) ایران در همه ابعاد گسترش پیدا کند. (رژیم) ایران بولد شد و به عنوان یک مسئله مهم و فوری معرفی می شود.

او افزود: در این مدت 10 ماهی که از دولت آقای ترامپ می گذرد، به بهانه های مختلف از جمله فعالیت های موشکی، ادعای این که حکومت ایران بر هم زننده نظم و ثبات در غرب آسیاست و... در همین فضای جنگ روانی، دائم تبلیغ می شود که (رژیم) ایران یک بازیگر آشوبگر و بر هم زنننده قواعد بین المللی است.

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی معتقد است: جمهوری اسلامی چند سالی است که به بازیگر بزرگ منطقه تبدیل شده است. بازیگر بزرگ بودن الزاماتی دارد که باید رعایت شود. (رژیم) ایران باید در نظر داشته باشد که اقداماتش نباید منافع حیاتی دیگران را به خطر بیاندازد. یعنی ما نباید حرف از در دست گرفتن کل خاورمیانه بزنیم. بخش عمده به نتیجه رسیدن این نقشه به عملکرد جمهوری اسلامی بر می گردد.

وی درباره این اظهارت که برخی معتقدند این اخبار زمینه چینی برای اقناع افکار عمومی برای برخورد تند تر با حکومت ایران است، گفت: این زمینه چینی می تواند برای جمهوری اسلامی خطرناک باشد. اگر (رژیم) ایران رفتارش به گونه ای باشد که به این فضا سازی ها دامن بزند، می تواند خطرناک و مخرب تلقی شود.

این در حالیست که خامنه‌ای امروز بار دیگر بر نقش مخرب جمهوری اسلامی در منطقه تاکید کرد و در اجلاس موسوم به "محبان اهل‌بیت" با حضور ولایتی که اخیرا در دفتر نخست وزیر لبنان در بیروت، علنا او را تهدید کرد، گفت: با وجود همه این فشارها، جمهوری اسلامی با کمال قدرت و قوت در مقابل جبهه استکبار ایستاده است و با صراحت اعلام می کنیم جمهوری اسلامی در هر جایی که برای مقابله با استکبار، نیاز به حضور باشد، کمک خواهد کرد و در بیان این موضوع ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنیم.

سرکرده سپاه پاسداران نیز گفته: نمی‌خواهیم وارد مقابله مستقیم با عربستان شویم وگرنه ترکش‌های انقلاب به آن‌ها هم می‌خورد....درخواست مذاکره موشکی از جوانی و خامی ماکرون (رئیس جمهور فرانسه است....حزب‌الله باید به بهترین سلاح مجهز شود.


اف‌ بی‌ آی عکس هکر پاسداران را منتشر کرد

دادستانی فدرال نیویورک بهزاد مصری، با نام مستعار “سکوت وحشت”، ساکن ایران را عامل هک کردن سیستم‌های شرکت تولید و پخش برنامه‌های تلویزیونی اچ‌بی‌او (HBO) معرفی کرده است.

به گزارش رادیو فردا، اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی)،روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه تصویر بهزاد مصری، تبعه ایران،که به هک کردن کامپیوتر های شبکه تلویزیونی«اچ‌بی‌او» (HBO) و دزدیدن قسمت های پخش نشده از فیلم «تاج و تخت» متهم شده است را منتشر کرد.

در کیفرخواستی که سه شنبه ۲۱ نوامبر منتشر شده، آمده که این فرد در ازای فاش نکردن اطلاعات به سرقت برده، خواهان شش میلیون دلار شده است. او باج را به بیت‌کوین، واحد پول اینترنتی خواسته که تعقیب و یافتن محل خرج کردنش پیچیده تر از پول‌های رایج کشورهاست.

دادستانی بهزاد مصری را متهم کرده که خلاصه داستان و قسمت‌های پخش نشده سریال‌های پرطرفدار از جمله “بازی تاج و تخت” را دزدیده بود.

جون کیم، کفیل دادستانی فدرال منطقه منهتن نیویورک، در یک نشست خبری گفته است، بهزاد مصری در ایران به سر می برد. وی تاکید کرده است، هر چند دستگاه قضایی آمریکا اکنون نمی تواند بهزاد مصری را بازداشت کند، اما او با عواقب عمل خود روبه رو خواهد شد.

کفیل دادستانی فدرال منطقه منهتن نیویورک اضافه کرده است: او همیشه این ترس را خواهد داشت که به محض خروج از ایران بازداشت شده و به آمریکا منتقل خواهد شد.

آسوشیتدپرس می گوید، در کیفرخواست مطرح شده در دادگاه فدرال در منهتن نیویورک علیه این شهروند ایران آمده است که وی کامپیوتر های شبکه تلویزیونی اچ بی او را در نیویورک هک کرده بود.

مقام های قضایی آمریکا گفته اند، بهزاد مصری شبکه تلویزیونی «اچ بی او» را تهدید کرده بود در صورتی که شش میلیون دلار به صورت بیت‌کوین، واحد پول اینترنتی نپردازد، مطالب هک شده را به صورت آنلاین منتشر خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی اچ بی او نیز در بیانیه ای اعلام کرده است که در این خصوص در حال همکاری با مقام های پلیس است.

دادستانی بهزاد مصری را متهم کرده که پیشتر به هکرهای دستگاه‌های نظامی ایران برای هک کردن سامانه‌های هسته‌ای اسرائیل کمک کرده بود. آنها همچنین می‌گویند او یک نفر از اعضای گروه هکرهایی موسوم به “ترک بلک هک سیکوریتی” بوده که به وبسایت‌هایی در جهان و از جمله آمریکا حمله کرده است.



omid November 24, 2017 09:03 AM

تحلیل شما جناب که " میخواهند رژیم را آشوبگر معرفی کنند " کمی سوال برانگیز است مگر در این ۳۹ ساله در عمل ثابت نشده که حکومت تروریستی ملایان به کمک روس در خود ایران مردم کش و در تمام دنیا و خاورمیانه به اندازه کافی آشوبگر نبوده !؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang November 27, 2017 12:46 PM

فرق تشکیل بسیج جهانی اسلام با تشکیل داعش جهانی اسلام این هست یکی پیغمبرش سنی هست و دیگری پیغمبرش شیعه ولی فرق مهم دیگراین هست که آخوند سالانه فقط از فروش پول نفت بیلیونها دلارپول گیرش میاد ولی داعش بی پول که این نتیجه سیاست غلط اروپا ییها ست که ۳۹ ساله میگند اگر با اخوندهای عقب افتاده قرون وسطایی معامله اقتصادی داشته باشند یا نفت انها را بخرند انوقت بخاطر رابطه اقتصادی هم شده یواش یواش ادم میشوند وامثال محمدعلی جعفری اسمشان را عوض میکنند به فریدون کیومرث داریوش که اتفاق نیافتاده و اروپاییها بهتر هست تا دیر نشده سیاست خودشان را با اخوندا عوض کنند و گرنه در اینده غیر از تروریستهای داعش تکفیری تروریستهای بسیج شیعه ای هم مهمان شهرهای انها خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: