آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 آذر ماه 1396 = 26-11 2017

تعیین جایزه برای بریدن سر بازیگر هندی

.العربیه: یکی از رهبران حزب "بهاراتیا جاناتا" هند، روز چهارشنبه 22 نوامبر 2017، فرمان قتل دیپیکا پادوکن بازیگر و سانجی لیلا بهانسالی کارگردان فیلم پادماواتی را به اتهام ارائه تصویر اشتباه از پادمینی ملکه افسانه‌ای هند صادر کرد. فیلم "پادماواتی" داستان زندگی ملکه مشهور هند در قرن چهاردهم را روایت می‌کند.
به گزارش روزنامه "واشنگتن پست"، سیاستمدار هندی برای بریدن سر بازیگر این فیلم دیپیکا پادوکن و سنجی لیلا بهانسالی 1.5 میلیون دلار جایزه تعیین کرده‌ است.
به دنبال این اعتراضات این فیلم که قرار بود تاریخ 1 دیسیمبر 2017، در سینماها به نمایش گذاشته شود به تعویق افتاد و تا کنون تاریخ نمایش آن معلوم نیست.
اعضای راجپوت کارنی سنا در هند، مدعی شدند که فیلم "پادماواتی" با به تصویر کشیدن رابطه عاشقانه‌‌ میان ملکه هندی با مهاجمی مسلمان پادشاه علاءالدین خلجی تاریخ را تحریف کرده است.
در همین حال، بهانسالی کارگردان این فیلم تاکید کرد که در "پادماواتی" نمای عاشقانه‌ای میان ملکه و علاءالدین خلجی (با نقش‌آفرینی رانویر سینگ) نیست و تیزر تبلیغاتی فیلم ادای دین به شجاعت راجپوت‌ها و نقش‌ آن‌ها در مقاومت مقابل ارتش مسلمان‌ها است.
دیپیکا پادوکن یکی از بازیگران معروف سینمای هند است، او اخیرا در سال 2016 با اولین فیلمش به اسم "ایکساندر کیج" وارد سینمای هالیوود نیز شد.
سانجی لیلا بهانسالی، کارگردان، تهیه‌کننده، آهنگ‌ساز و فیلم‌نامه‌نویس معروف هند است، او همواره فیلم‌های پر هزینه و گرفته شده از داستان‌های واقعی تاریخی می‌سازد.
تهدید به قتل یک بازیگر و کارگردان پر طرفدار با واکنش‌های متفاوتی در هند روبه‌رو شده است.
شمار زیادی از سیاستمدارن و بازیگران این کشور به اظهارات "خشونت‌بار" این عضو حزب بهاراتیا جاناتا واکنش تند نشان دادند و حمایت خود را از این فیلم اعلام کردند.
برخی از سیاست‌مداران این کشور حکم حفاظت از این بازیگر و کارگردان همراه با خانواده‌هایشان را دادند.
در همین حال، یکی از مقام‌های دیگر حزب بهاراتیا جاناتا حرف‌های سوراج‌پل آمو را محکوم کرد و گفت که مجازاتی برای او در نظر خواهند گرفت.



امیرحسین November 27, 2017 12:23 AM

آدم نفهم و متعصب همه جا هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: