آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 دی ماه 1396 = 27-12 2017

مقام یک کشور عربی: حکومت ایران رفتنی است

وزیر خارجه بحرین امروز اعلام کرد که کشور ایران ماندنی و رژیم حاکم بر این کشور رفتنی است.

وی که به حملات اخیر سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی واکنش نشان می داد، در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر رژیم ایران از سخنان ما خوشش نمی‌آید، از آب دریا بخورد و سرش را به دیوار بکوبد.

وزیر خارجه بحرین گفت: ما در برابر سیاست توسعه‌ طلبانه نفرت انگیز آنها ایستاده ایم و تکرار می‌ کنم ایران ماندنی است، ولی رژیم ملاها موضوعی موقت است.


جمهوری اسلامی درآستانه فروپاشی است

محمد نوریزاد در تحلیل هفتگی خود در «دُرّ تی وی»، گفت: جمهوری اسلامی در آستانه فروپاشی است و تنها راه باقی مانده برای ما مردم ایران اعتراض است، ضرورت اعتراض به حاکمیت برای ایرانیان مانند نان شب و اکسیژن است.

نوریزاد در ادامه با اشاره به بحرانهای اقتصادی کشور اظهار داشت این که رئیس جمهور در زلزله اخیر به روستائیان زلزله زده وعده ۵ میلیون تومان و شهر نشینان ۶میلیون تومان را می دهد، نشان دهنده تهی بودن «صندوق ذخیره ارزی کشور» است، و من حتی شنیده ام که به زودی «ورشکستگی بانکها» در ایران آشکار تر خواهد شد.

محمد نوریزاد با اشاره به باخت علیرضا کریمی، کشتی گیر محبوب کشور در مسابقات جهانی کشتی به دستور حکومت گفت، ما را برهنه و غارت کرده اند، تا چه زمانی باید به سکوت و این رویه ادامه دهیم، ورزشکاران می توانند در یک نافرمانی مدنی در اعتراض به این قوانین نانوشته، اعلام کنند که تا لغو این قوانین، در مسابقات ورزشی شرکت نخواهند کرد، اگر سکوت کنیم و به این وضع راضی باشیم این حکومت تا ۳۰۰ سال دیگر نیز بر سر کار خواهند بود.

محمد نوریزاد در ادامه گفت، هیچ راه دیگری بجز تهدید برای حکومت ایران باقی نمانده و به همین دلیل من عمر نظام جمهوری اسلامی را بسیار کوتاه میبینم.



آرش-صبحی November 29, 2017 09:25 AM

صدای تیک تیک معکوس زمان برای مرگ محتوم وغیر قابل انکار برای حکومت جابر وجبار وغارتگر آیت الله ها وفقیهان آلوده وسرشار از فساد در جای جای ایران ودر هر دکان وسوپرمارکت وخانه وکاشانه ای بوضوح شنیده میشود، وسرداران وسربازان گمنام وعمله های اسنبداد ملاها آنرا با گوش وجان میشوند وحس میکنند اتحاد وهمدلی رمز پیروزی ملت ایران بر اهریمن آخوندیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


#بهرام November 29, 2017 01:24 PM

آقای نوری زاد دگر اندیشی است که سالها دارد نظر های خود را
می نویسد یا می گوید ولی می بینیم که او را گذاشته اند چون
رژیم می داند که این گفته ها تغییری ایجاد نمی کند و خطری هم
برای آنها ندارد۰ بهتر بگویم آنها به این حرفها عادت کرده اند۰
میهن ما نیاز به *Intellectuall دارد که می دانیم در آن هست
ولی خاموش هستند و چنانکه می بینیم حق حرف زدن را
ندارند۰ ما در آینده هم از این حرفها زیاد خواهیم شنید ولی
تا مردم بپا نخیزند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!

* آیا ما کسانی را در ایران داریم که روزنامه نگار برجسته
دانشمند، نقاش و یا موسیقی دانی بزرگ باشند و از رژیم
انتقاد کنند؟ اینها همان تعریف واژه بالاست و جواب آنهم
نه است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش پ November 30, 2017 09:06 AM

اگر مردم در یک روز بخصوص از چند ماه قبل تعین شده (روز رستاخیز) و در راس یک ساعت بخصوصی مثلا ۱۰ صبح، همه با هم به خیابان ها بریزند بطوریکه عده ای خیابان ها فقط پر کنند تا راه بندان ایجاد شود وبقیه بسوی زندان ها و مراکز دولتی و سازمان رادیو و تلوزیون حرکت کنند، مردم میتوانند رژیم را در مدت چند ساعت حداکثر ۱۲ ساعت مسالمت آمیز به پائین بکشند روز سیزده بدر میتواند برای این منظور مناسب باشد، بشرطی همه مردم داخل شهر بمانند مهمتر از همه خبر رسانی بموقع در کل کشور خیلی مهم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 27, 2017 05:35 AM

دزدان آدمکش حاکم بر ایران هم میدانند که رفتنی هستند ولی باورشان نمیشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آفتاب پرست December 27, 2017 12:04 PM

آقای نوریزاد یکجا میگوید این رژیم رفتنی است، و بلافاصله میگوید اگر اعتراض نکنیم این رژیم سیصد سال دیگر نیز باقی خواهد ماند! عجب تحلیلگر ماهری! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


dozdan iraní December 27, 2017 04:32 PM

بدزدید و ببرید باقیمانده بیتولمال ملت را ایران اباد را اشغال کردید ویرانه اش را تحویل دهید دزدان دریائی ای دولت بی ملت ملا کجا را اباد کرده که ایران را بکند شما فقط پایان تانهتان برایتان مهم است کو اون دو ریالی هایی که میگرفتید برای روضه بخند گدا چون معتبر شهر از خدا بیخبر شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: