آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 دی ماه 1396 = 23-12 2017

فیلم؛ پیام باند احمدی نژادی در اربعین انقلاب

اسفندیار رحیم مشایی: در اربعین انقلاب هم مانند ابتدا و میانه انقلاب میگوییم مردم نمی‌فهمند و حتی در حد برگزاری یک انتخابات آرام به مردم اعتماد نداریم! (فیلم زیر)

رادیو فرانسه: احمدی نژاد و دستیارانش از جمله حمید بقایی، اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر جوانفکر طی هفته های گذشته در واکنش به اقدامات قوۀ قضائیه علیه آنان به اعتراض‌های بی سابقه ای مبادرت کردند.

در این میان احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، به طور غیرمستقیم به محمود احمدی نژاد هشدار داد که انتقادهای او به رئیس قوۀ قضائیه نه فقط به مصلحت نیست، بلکه به منزلۀ انتقاد از شخص رهبر جمهوری اسلامی است.

در همین حال روزنامه «کیهان» ضمن دلجویی از اشخاص و نهادهایی که مورد اتهام واقع شده‌اند، آنها را به صبوری دعوت‌ کرد و از آنان خواست با سکوت در برابر احمدی‌نژاد آب به آسیاب دشمن نریزند.

به گزارش روزنامه شرق، این روش بی‌سابقه «کیهان»، معمای احمدی‌نژاد را پیچیده‌تر می‌کند و این شائبه را در ذهن خوانندگان و مردم به‌وجود می‌آورد که این رسانه نیز از ادامه افشاگری هراسان است یا به آغاز و سرانجامِ این «مهندسی تخریب» اشراف دارد.




www.youtube.com/watch?v=zTbCaZwqKRw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: