آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 آذر ماه 1396 = 02-12 2017

اگر جمهوری اسلامی از این غصه بمیرد جا دارد

وزیر بهداشت دولت روحانی ضمن ابراز نگرانی از روند افزایشی آمار ابتلا به اچ آی وی/ایدز در ایران گفت: این آمار رو به افزایش است و تصور نکنید فقط عده‌ای به ایدز مبتلا می‌‌شوند، همه در معرض خطرند.

به گزارش خبرآنلاین، حسن هاشمی در همایش روز جهانی ایدز که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: این حرف‌ها هر سال تکرار می‌شود و رنج‌دهنده است. آمار ایدز در کشور رو به افزایش است. به شخصه اولین باری که درباره این بیماری شنیدم از زبان آقای هاشمی رفسنجانی بود که می‌گفتند ایران به دلیل باورها و اعتقادات مذهبی که جزو امتیازات آن محسوب می‌شود، با این مشکل روبه‌رو نمی‌شود و کشورهای غربی گرفتار آن می‌شوند که ناشی از بی‌اخلاقی و بی دینی است.

وی ادامه داد: تصور نمی‌کردم هیچ وقت کشور ما با این بیماری روبه‌رو شود، چون دلیل آن اعتیاد، روابط جنسی غیراخلاقی و نامشروع است و ممکن نیست یک مورد نیز در کشور ما پیدا شود، اما امروز با چند ده هزار بیمار مبتلا به ایدز مواجه شدیم که هر سال این رقم افزایش پیدا می‌کند.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه اعتیاد، ایدز، فحشا و... زیبنده این انقلاب نیست، اضافه کرد: نسل ما اگر از غصه آسیب‌های اجتماعی دق کند و بمیرد، جا دارد. این موضوع اول به سیاستمداران بازمی‌گردد. اگر من در طول 30 سال گذشته مسوول خوبی بودم، باید کارنامه متفاوتی از خود بر جای می‌گذاشتیم.



#بهرام December 2, 2017 02:21 PM

در اینجا فقط در باره بیماری ایدز گفتگو می کنند پس
Hepatitis C چی این هم بسیار خطرناک و کشنده است
و در ایران بین معتاد های تزریقی و کسانی که آمیزش جنسی
بدون حفاظت خود انجام داده اند حتما وجود دارد۰ البته یکی
از شرکت های داروسازی آلمان داروی آنرا ساخته که در حال
حاضر در مرحله آزمایش و بسیار گران است۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صبحی December 2, 2017 05:14 PM

چقدر خوب ومنطقی مینمود که آقای قاضی زاده هاشمی بعنوان وزیر بهداشت روشنتر از این صحبت میکردند ویک مقایسه ای میکردند دوران سیاه جمهوری اسلامی را با نظام پبشبن ایران ولی بازهم باید از وزیر بهداشت ودرمان جمهوری اسلامی تقدیر نمود که بصورت غیر مستقیم، اما قابل فهم کلیت نظام اسلامی ودر راس آنها روح الله خمینی وسید علی خامنه ای و همه آیتالله های دزد ومفت خواره را مورد نکوهش قرار داده است و باید خطاب به خامنه ای ومکارم ونوری همدانی وهم کسوتان انها گفت بروید از شرم بمیرید که ایران عزیز مارا به چنین گندابه وچنین بتلاق متعفنی بدل کردید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: