آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 آذر ماه 1396 = 02-12 2017

ورود اتحادیه جهانی کشتی به پرونده کریمی

احضار رئیس فدراسیون کشتی به مقر اتحادیه جهانی کشتی

خبرگزاری هرانا – رئیس فدراسیون کشتی پس از واکنش اتحادیه جهانی به پرونده علیرضا کریمی، ورزشکاری که برای قرار نگرفتن مقابل حریف اسرائیلی برای دومین بار توسط مربیان مجبور به باخت شد در آستانه احضار به مقر این اتحادیه و ارائه توضیحات قرار گرفت. هر چند بر اساس قوانین بین المللی فعالیت های ورزشی بدور از دنیای سیاسی برگزار می شود با اینحال مسئولان ایرانی به دلیل وارد کردن مسایل سیاسی در ورزش بارها موجب ناکامی ورزشکاران ایران و خسارت به ورزش کشور شده اند.

یکی از برجسته ترین موارد آن محروم کردن مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال به دلیل حضور در مسابقه ای باشگاه با یک تیم اسرائیلی بود.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از آنا، انعکاس رسانه ای پرونده علیرضا کریمی مبنی بر باخت او در مقابل حریف روس در رقابتهای جهانی امید باعث حساسیت و واکنش جدی اتحادیه جهانی شد.

بدین ترتیب اتحادیه جهانی کشتی، وظیفه رسیدگی جدی به این پرونده را به کمیته های اخلاق و انضباطی خود سپرد و ایران باید طی هفته های آتی منتظر محرومیت و جریمه های احتمالی و تصمیمات سختی باشد.

از فدراسیون کشتی خبر می رسد که رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون و عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی باید تا چند روز آینده منتظر احضار به مقر این اتحادیه در سوئیس باشد تا در خصوص حواشی مسابقات امیدهای جهان به اعضای هیات رئیسه توضیح دهد. حال باید امیدوار بود که خادم با توجه به ارتباط خوب و نزدیک با برخی از اعضای هیات رئیسه و رئیس اتحادیه جهانی و همچنین دیپلماسی مطلوب، بتواند کشتی ایران را از خطر محرومیت و جریمه های سنگین نجات دهد.

اتحادیه جهانی شب گذشته با رسانه ای کردن پرونده علیرضا کریمی در سایت رسمی خود از کمیته های انضباطی و اخلاق خود خواست تا با جدیت پیگیر این پرونده باشند و نتیجه نهایی را تا چند هفته آینده به هیات رئیسه ارائه دهند.

هر چند بر اساس قوانین بین المللی فعالیت های ورزشی بدور از دنیای سیاسی برگزار می شود با اینحال مسئولان ایرانی به دلیل وارد کردن مسایل سیاسی در ورزش بارها موجب ناکامی ورزشکاران ایران و خسارت به ورزش کشور شده اند. یکی از برجسته ترین موارد آن محروم کردن مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال به دلیل حضور در مسابقه ای باشگاه با یک تیم اسرائیلی بود.



آرش-صبحی December 3, 2017 09:11 AM

خیلی بی پروا باید به رسول خادم بعنوان یک نام آور کشتی ویک کشتی گیرملی اخطار نمود که با حضور دراتحادیه جهانی کشتی بایدازخباثت سردمداران حکومتی ووزارت ورزش و فدراسیونها وانتساب روسای فدراسیونهای ورزشی که کل ورزش ایران را بسازمانهای مافیائی وسیاسی درآورده اند پرده بردارد اگرچنین نکند وبخواهد در مسیر توجیه اقدامات مخرب نظام منحوس اسلامی گام بردارد باید به این موضوع وقوف کامل داشته باشد که در ایران آزاد فردا خود اووهمکارانش در ادوار مختلف باید در محکمه پاسخگوی این خیانت ملی باشند علیرضا رضائی فریاد زد که اگر کریمی نمیباخت پدر ما را در می آوردند چه کسانی هستند که برای پیشگیری از حیثیت ورزش ملی یک کشور پدرمربیان را درمیاورند؟؟ رسول خادم باید تا ته این قضیه برود وبدون هراس واقعیات را در اتحادیه وفیلا اعلام کند بهر قیمتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: