آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 14 آذر ماه 1396 = 05-12 2017

منبع داخلی: ساندیس به مناسب روز دانشجو

به مناسب روز دانشجو با یکی از مسئولان عزیز گفت‌وگو کرده‌ایم.
ایسنا: سلام آقای مسئول
مسئول: سلام عزیزم
ایسنا: امسال برای مراسم روز دانشجو در دانشگاه‌ها چه کارهایی کرده‌اید؟
مسئول:امسال هم مانند سال‌های گذشته شور و نشاط وصف‌نشدنی در دانشگاه‌های کشور برقرار است و ما مثل همیشه اجازه داده‌ایم که سرود «یاردبستانی من» از بلندگوهای دانشگاه‌های سراسر کشور پخش بشود.
ایسنا: دیگر چه تمهیداتی اندیشیده‌اید؟
مسئول: ما به همه برادران دستور داده‌ایم هنگام پخش یاردبستانی من با صدای بلند آن را بخوانند تا هم‌خوانی احتمالی خواهران در صدای آنها گم بشود. یعنی به خواهران نگفته‌ایم نخوانند بلکه به برادران گفته‌ایم بلندتر بخوانند. همین جا از خودم و دیگر همکارانم برای خلق این ایده تشکر می‌کنم.
ایسنا: از دیگر برنامه‌هایتان بگویید.
مسئول: ما حتی اجازه دادیم که دانشجویان ترانه مشکوک و چریکی و مسموم «سر اومد زمستون» را بخوانند. واقعا که دانشجوها باید قدر این مقدار از آزادی بیان را در روز دانشجو بدانند. من در گوشی به شما می‌گویم حتی برخی دانشجویان در گوشه و کنار دانشگاه «دوست دارم سبد سبد» هم خوانده بودند اما ما به آنها کاری نداشتیم و گذاشتیم روز دانشجو را خوش باشند.
ایسنا: و برنامه‌های دیگر؟
مسئول: قرار است بسیاری از شخصیت‌ها با حضور در دانشگاه‌ها درباره موضوعاتی از قبیل چگونه بچه خوبی باشیم، چگونه برای مادر نان سنگک بخریم، پدر را چگونه ببوسیم، غیرت، خواهر و بچه‌های کوچه، رو به سوی آینده، دانشجو درست را بخوان و موضوعاتی از این قبیل سخنرانی کنند تا دانشجویان بهره‌مند بشوند.
ایسنا: و؟
اگر منظورتان پذیرایی است که کیک و ساندیس و نقل و نبات به اندازه کافی در دانشگاه‌ها وجود دارد و ما امسال پشمک را هم اضافه کرده‌ایم که دانشجویان بیشتر شاد بشوند. البته دانشگاه‌ها خودشان می‌توانند مواردی از قبیل شربت، ماءالشعیر بدون الکل، چیبس بدون مزه و ساندویچ تخم‌مرغ هم در اختیار دانشجوها بگذارند.
ایسنا: از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید ممنونم.
مسئول: من هم از فرصتی که در اختیار شما قرار دادم ممنونم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: