آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 آذر ماه 1396 = 09-12 2017

کشف چوب قاچاق؛ متجاوزان به منابع طبیعی

دادستان مازندران از دستگیری پنج نفر از متجاوزان به عرصه منابع طبیعی و بیت‌المال در جاده جنگلی شهرستان عباس آباد به کلاردشت و تیاس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری گفت: طبق گزارش منابع طبیعی شهرستان عباس آباد در آبان ماه امسال، مبنی برقطع درختان در جاده جنگلی عباس آباد به کلاردشت و تیاس، دستور قضایی در خصوص شناسایی عوامل اصلی آن از سوی دادستان عباس آباد صادر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت شناسایی عوامل اصلی، دستور قضایی در این خصوص صادر و هماهنگی لازم با مراجع ذی‌ربط برای همکاری جدی با استفاده از عوامل انتظامی وحفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهر انجام شده که در این راستا مقدار 2 تُن چوب قاچاق کشف شد.

جعفری تاکید کرد: با تحقیقات و شناسایی به عمل آمده5 نفر از متهمان در این رابطه دستگیر و به اتهام مشارکت در تخریب تاسیسات دولتی با صدورقرار قانونی روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع پرونده به صورت خارج از نوبت و با دقت فراوان در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی همچنین به کسانی که اقدام به تخریب جنگل، قاچاق محصولات جنگلی و همچنین تضییع حقوق بیت المال می‌کنند هشدار داد که دستگاه قضایی استان مازندران همانند گذشته با حساسیت و به صورت فوق‌العاده نظارت لازم را در این خصوص خواهد داشت و با متجاوزان به عرصه منابع طبیعی و بیت‌المال به شدت برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: