آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 دی ماه 1396 = 24-12 2017

توضیح اژه‌ای درباره مبادله نازنین زاغری

سخنگوی قوه قضاییه گفت: خانم زاغری 5 سال حبس دارد و آنچه مسلم است بین رئیس قوه قضاییه و وزیر خارجه انگلیس ملاقاتی صورت نگرفته است.

به گزارش میزان؛ غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری امروز در پاسخ به خبرنگاری درباره انتقال یا مبادله زندانیهای انگلیسی نازنین زاغری و کمال فروغی سئوال گفت: هیاتی که از سوی انگلیس آمد، هیچ صحبتی با قوه قضاییه نداشتند و قوه قضاییه هم هیچ تصمیمی نگرفته است. از حیث قضایی، امر بر عهده ما است.

او گفت: اگر روزی قوانین و مقررات مانند آزادی مشروط شامل حال این زندانیان شود، بر اساس مواد قانون مجازات اسلامی، اگر کسانی بیش از 10 سال حبس داشته باشند و نیمی از حبس را گذرانده باشند و دارای شرایط خاصی باشند می توانند از آزادی مشروط استفاده کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: برخی زندانیان که کمتر از 10 سال حکم دارند، با شرایط پیش بینی شده در قانون با گذراندن یک سوم از حکم خود، می توانند از آزادی مشروط استفاده کنند. این دو زندانی هم مانند سایر زندانیان در صورتی که واجد شرایط تخفیف باشند، از تخفیف قانون استفاده می کنند.

او گفت: خانم زاغری 5 سال حبس دارد و آنچه مسلم است بین رئیس قوه قضاییه و وزیر خارجه انگلیس ملاقاتی صورت نگرفته است.


احتمال آزادی گروگان دو تابعیتی تا کریسمس

به گزاش فارس، وکیل مدافع «نازنین زاغری» فرد دوتابعیتی که به دلیل جرائم امنیتی در ایران به تحمل 5 سال حبس محکوم شده، مدعی شد که موکلش احتمالاً ظرف چند هفته آینده آزاد می‌شود و به خانه‌اش بازمی‌گردد.

«ریچارد راتکلیف» همسر نازنین زاغری به روزنامه ایندیپندنت گفته است که نازنین زاغری شرایط آزادی زودهنگام را دارد و احتمالاً برای کریسمس به خانه‌اش بازمی‌گردد.

ریچارد روز پنجشنبه هفته گذشته به رسانه «صبح بخیر بریتانیا» گفته بود که وکیل همسرش گفته که امیدوار است نازنین زاغری تا کریمس خانه باشد.

این اخبار بعد از آن منتشر شده است که ظاهرا «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس در حین سفر اخیر خود به ایران، موضوع آزادی نازنین زاغری را مطرح کرده بود.


انگلیس می‌خواهد سر ما کلاه بگذارد!

به دنبال سفر وزیر خارجه انگلیس به تهران، روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران با نگرانی از اینکه باج‌ خواهی جمهوری اسلامی از طریق گروگانگیری شهروندان انگلیسی-ایرانی به سرنوشت ماجرای گروگانگیری سفارت آمریکا و بیانیه الجزایر دچار شود، نوشت: طرف‌های انگلیسی می‌گویند 450 میلیون پوند را به حساب بانک مرکزی در انگلیس واریز خواهند کرد.

این منبع نوشت: در جریان مذاکرات با آمریکا که منتهی به بیانیه الجزایر شد، قرار بود پول‌های ایران از بانکهای آمریکا به بانک مرکزی انگلیس واریز و از آنجا به تهران منتقل شود، ولی پس از آزادی کامل گروگانها و بازگشت آنان به آمریکا، بانک مرکزی انگلیس اقدام به مسدود کردن این وجوه کرد.




www.youtube.com/watch?v=wCxTeybihBo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان December 11, 2017 05:37 AM

هر گاه کفگیر رژیم جنایکار به ته دیگ میخورد ناگهان کمکهای غیبی از آسمان از سوی فرشتگان نجات برایشان ناذل میشود بدین گونه که اینبار نیز پس از اوبامای ملعون وزیر امور خارجه انگلیس با تحویل چمدانهای لبریز از پوندهای متعلق به مردم اسیر ایران را که در دوران زنده یاد شاهنشاه آریامهر در انگلیس مانده بود را به بهانه آزادسازی نازنین زاغری این گروگان جدید انگلیسی ایرانی دو دستی تحویل گماشتگان خود یعنی حاکمین آخوند، تروریست پرور وغیرقانونی میدهند! آری این همان واقعیات ملموسی است که از بدو اشغال این سرزمین توسط آخوندهای جنایتکار این نوکران قدرتهای اهریمنی چون انگلیس و دیگر کشورها در طی ۳۸ سال که ما تا کنون شاهد چنین وقایع تلخ و ناگوار بوده ایم را روشن ساخته است! این ننگ بر پیشانی سیاه آنها تا ابد باقی خواهد ماند! پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


ديوانه December 11, 2017 01:30 PM

تا چند وقت ديگ ازادش مى كنند نگران نباشيد اين بازيا قديمى شده مى خوان بخيال خودشون با افكار عمومى بازى و زيرر زيركى پوند رد و بدل كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو December 12, 2017 06:49 AM

عجب طرح جالبی هیچ کس هم بو نمیبره با کمک آخوندها داران میزنند
به صندوق انگلیس کجا نصف میکنند معلوم نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang December 12, 2017 12:18 PM

انگلیسیها بوریس جانسون فرستادند ایران که با اخوندا بر سر ازادی نازنین زاغری چانه بزند و بعد خودشان هم اقرار میکنند اقای جانسون اهل چانه زدن نیست و هیج نوع تخصص یا مهارت اینکار نداره مخصوصا در مقابل اخوندا ایران که خانم زاغری یک طعمه مطلوبی نصیب اخوندا شده چون در ایران فقط اخوندا حق داشتن دو تابعیتی را دارند و بقیه میتوانند برانها برچسب خاین یا جاسوس بزنند و تازه این خانم نادان دختر بچه خردسال خودش را هم با خودش برده ایران که حالا دخترش هم حق خروج از ایران ندارد و گروگان هست و در دنیا غرب به بچها خیلی اهمیت میدهند و برای همین فشار بر دولت انگلستان زیاد هست که هر طور شده این مادر با دخترش را از ایران نجات بدهند که انگلستان قبول کرد در مقابل ازادی نازنین زاغری پول هنگفتی به اخوندا بدهد ولی وقتی اخوندا دیدند اقای جانسون با دست خالی امده ایران با دست خالی هم فرستادنش برگرده به انگلستان

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab December 13, 2017 12:56 AM

درود
ما دیده بودیم بچه به پدرش ناسزا بگوید تازگی ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush December 15, 2017 04:07 PM

انگلستان به ملا: آخوند یک لا قبا و نمک به حرام! عمامه‌ هر آخوند را بردارید نوشته، made in england! خجالت هم خوب چیزیست! از امام خمینی (راه) یاد بگیر که حرف گوش کن بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


#بهرام December 15, 2017 04:19 PM

سعدی می گوید:"ادب مرد به ز دولت اوست" وشاید یک انگلیسی
زبان این را بخواند گفته او را به این زبان هم می نویسم
A MAN 'S POLITENESS IS MORE IMPORTANT
THAN HIS WEALTH / من دل خوشی از انگلیسی ها به خاطر
بلاهایی که سر کشور ما آورده اند ندارم۰ به این آخوند جناینکار می
گویم اگر در مسیر زمان (طول تاریخ) شما آخوندها در کشور ما
نبودید که کار ترمز را در پیشترفت دارید مردم ما دنبال دانش می
رفتند و انگلیس از این ناآگاهی استفاده نمی کرد و اینقدر به ما
مشت و لگد نمی زد و ما را عقب نگه نمی داشت۰ چرا اروپایی ها
از انگلیس گله نمی کنند چون ضربه نخورده اند چون دانش داشته اند۰
در جایی خواندم که انگلیس با دستگاههای شنود از تکنولوژی آلمان
می دزدد و سالانه تا یک میلیارد یورو خسارت می زند ولی باز هم
آلمانی ها از آن باکی ندارند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 15, 2017 05:36 PM

شما را بخدا ببینید این ملای بد نام چاله میدانی وعاری ازشرافت انسانی دارد چه مزخرفاتی برزبان میراند مسلم است که دستگاه دیپلماتیک حسن روحانی و وزیرخارجه اش که مسئولیت روابط خارجی کشور را برعهده دارند اینقدر به دریوزگی وپلشتی و زبونی وسرسپردگی افتاده اند که درمقابل اینهمه توهین وپرخاشهای یک ملای احمق سکوت میکنند واجازه میدهند که علم الهدی هر واژه چرندی را برزبان جاری نماید ملائی که شهرامام رضا (ع) را تبدیل به عشرتکده مسافران عمدتا" عرب نموده، و روسپی خانه های این شهرمذهبی با پیشوند صیغه یا همان شهرنوی مذهبی زبانزد خاص وعام شده است شهری که روسپی خانه های مذهبی آن بسرکردگی علم الهدی وداماد اوحاج سید ابراهیم رئیسی شهرتی منطقه ای و جهانی پیدا کرده است آقای روحانی بیاد داشته باشید که همه این داستان سرائی ها بنام شما ثبت خواهد شد/

گزارش یا اعتراض به این نظر


Saeed December 15, 2017 05:52 PM

یادش به خیر احمدی‌ نژاد هم در مورد گروگانها از تفکیک قوا و استقلال قوه قضائیه حرف میزد حالا صبح تا شب از فساد آن می‌گوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آزاد December 15, 2017 10:59 PM

استعمار پیر انگلیس چه نام برازنده ایی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira December 21, 2017 03:53 PM

تمام شما ملایان جاسوس و فرزندانتان جاسوس بیگانان نیستید؟
پس خر هستید ایران را رسوا و ویران کردید
الهی که ملایان خلع لباس ابدی و عقیم گردند


گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 21, 2017 04:34 PM

منصفانه بخواهیم روی این جریان نظربدهیم، باید باصراحت اعلام شودکه رژیم جمهوری اسلامی ثابت نموده است که یک حکومت آدم ربا وباجگیر است اما باید پرسید چراکشورهای دیگربه چنین رژیمی باج میدهند؟ شایدیک بخش ازاین باج دهی بین المللی جنبه های بظاهرانسان دوستانه داشته باشد اما نفس این عمل را میتوان سیاسی برشمرد ودرجهت حمایت ازحکومتی که دارد ایران را می چاپد وتیربرسینه ملت ایران شلیک میکند کشورهای اروپائی یا آمریکا باید تکلیف خودشان را دراین موارد با ملت ایران نیزروشن نمایند چرااین کشورها از زاویه دید بشردوستانه بخاطرکشتارهای گذشته رژیم، وزندانی کردن فعالین حقوق بشری وعقیدتی ومذهبی، مانند نرگس محمدی - آتنا دائمی-عبدالفتاح سلطانی-گلرخ ایرانی وآرش ودیگرزندانیان سیاسی سکوت میکنند ودرمقابل اینهمه ظلم ملایان سکوت کرده اند وشاهداینهمه ظلم آخوندها هستند؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور December 21, 2017 09:38 PM

تمام جنگ و دعوا بر سر پولی بود که ایران مدعی هست که بر سر معامله ای توسط شاه از انگلسستان طلبکار و بعد از حل و فصل موضوع توسط وزیر امور خارجه انگلستان این گروگان آزاد میشود اخوند فقط مشت قوی را می پسندد و در زمان ترامپ نه از این غلط ها می کنند و نه دور ناوگان امریکا ترقه ول میدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 22, 2017 05:29 PM

بنظر میرسد که خبرهای انتشار یافته از سوی خبرگزاریهای بین المللی در پیوند با آزادی خانم نازنین زاغری واقعیتی است که تا ۹۹ درصد میتواند محقق شود وخانم نازنین زاغری در پی بند وبستهای سیاسی از زندان رها خواهند شد که جای خرسندی هم هست اما سخنان غلامحسین اسماعیلی را میتوان یک مضراب فالش، در میان نت های نوشته شده ارزیابی نمود چه اگر غیر از این میبود در پاراگراف آخر هیچوقت جمله مسئولان قضائی یا دیپلماسی را بمیان نمی آدرود رهبرمعظم ودولت روحانی در چنان تنگناهای کشنده ای قرار دارند که میدانند بازی کردن بیشتر با این پرونده تبعاتی بمراتب خطرناکتراز آنچه که فکر میکنند در پی خواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: