آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 آذر ماه 1396 = 11-12 2017

وقوع انفجار در منطقه منهتن نیویورک+فیلم

در پي انتشار گزارش هايي درباره وقوع انفجار در منهتن نيويورک، چندين ايستگاه مترو در اين منطقه تخليه شد. (فیلم زیر)

به گزارش خبرگزاري رويترز، اداره پليس نيويورک در آمريکا روز دوشنبه در يک پيام توييتري از وقوع انفجاري در منطقه منهتن در مرکز اين شهر خبر داد.

پليس آمريکا اعلام کرد گزارش هايي مبني بر انفجار در منهتن و خيابان 42 دريافت کرده است.

هم اکنون ، برخي از راه هاي ورود به نيويورک بسته شده است .

به گفته رسانه هاي آمريکايي يک بمب گذار در يکي از تونل هاي خروجي نيويورک بازداشت شده است.

تدابير شديد امنيتي در منهتن برقرار شده و احتمال بمب گذاري در نقاط ديگر شهر مي رود. سگ هاي بمب ياب در متروي نيويورک مستقر شده اند.

شبکه تلويزيوني سي ان ان گزارش داد در پي انفجار در نيويورک آمريکا تدابير امنيتي شديدي در محل انفجار و اطراف آن برقرار شده است و پليس و نيروهاي امنيتي تلاش مي کنند مردم را از محل انفجار دور کنند.

گفته مي شود دستکم يک نفر که ظاهرا عامل انفجار بوده است، زخمي و بازداشت شده است. احتمال زخمي هاي بيشتر در نتيجه فرار مردم و ترس و وحشت و ازدحام آنها نيز وجود دارد.

هم اکنون ساعت شلوغ و پر رفت و آمدي در مرکز شهر نيويورک است و مردم به سر کارهاي خود و ادارات دولتي مي روند.

گزارشگر سي ان ان گفتگوي تلفني با اين شبکه گفت گزارشها نشان مي دهد فردي که حامل وسيله انفجاري بوده است ، ظاهرا پيش از آنکه بتواند آن را به مقصد مورد نظر برساند، در نتيجه انفجار آن وسيله زخمي شده و پليس او را بازداشت کرده است.

این گزارش تکمیل می شود




www.youtube.com/watch?v=oh59o4xzsl0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ناشناس December 11, 2017 04:45 PM

باز هم يك فيلم مسخره آمريكايي بله اول مى گن معلوم نيست ماهيت اين عمل چيه و مدركى نيست كه نشون بده تروريستيه بعد مى گن داعش جان بگو كار ما بوده داعش خودى امريكايي هم همينكار رو مى كنه بعد هم ترامپ لعنتى توئيت مى كنه كه مسلمونا از اين بهتر نميشن و باقى ماجرا ولى كور خوندن اين دفعه ديگه مردم گول نميخورن و تظاهرات دنيا و اعتراضهاى تمام گيتى بر عليه ترامپ ملعون ادامه داره نوبت به قطع روابط تمام كشورها با اسرائيل و امريكا رسيده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: