آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 آذر ماه 1396 = 20-12 2017

یک آخوند دانه درشت دیگر رژیم ولایت مُرد

رسانه های حکومتی: آیت‌الله حائری شیرازی که از چندی پیش به علت بیماری در بیمارستان بستری بود، ظهر روز چهارشنبه (۲۹ آذر) در ۸۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع این استاد حوزه فردا پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

محی‌الدین حائری شیرازی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۱۵ در شیراز، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق شیراز و از مبارزان علیه رژیم شاهنشاهی بود.

از وی بیش از ۲۰ کتاب منتشر شده‌ است که برخی از آنها عبارتند از مثلها و پندها (در ۸ جلد)، پول رایج جهانی و احیای پول اسلام، ولایت فقیه، نماز، در سایه سار وحی، انسان الهی، سیری در آفاق نور، انسان‌شناسی، تفسیر سوره حمد، علم و دین، ...

آیت‌الله حائری شیرازی پس از پیروزی انقلاب مدتی به تدریس در دانشکده الهیات پرداخت و در اولین دورهٔ مجلس شورای اسلامی از سوی مردم شیراز به مجلس راه یافت.

پس از شهادت آیت‌الله دستغیب، از سوی حضرت امام خمینی (ره) به امامت جمعه و سپس به نمایندگی ایشان در استان فارس انتخاب شد. وی در دوره اول و دوم خبرگان رهبری به نمایندگی از مردم فارس به مجلس خبرگان راه یافت.



مهسا December 20, 2017 04:53 PM

يكي از دشمنان ايراني وايران زمين بدرك واصل شد باميد اينكه در اينده نزديك عظما به او ملحق شود آمين

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 20, 2017 07:18 PM

این پست فطرت جانوری بود برای خودش و کفتار های بسیجی موتور سوارش چه روزهای زیبایی در شیراز را به گند ولایت کشیدند و اندک شادی مردم را در کامشان زهر کردند در آن روزکار نوجوانی بودم ساکن شهر شیراز و جویای کمی شادی و کامیابی از یار و از بازی روزگار با زیبا رویی آشنا شدم که خانه شان در کوچه پس کوچه های محله ی "سر دزک " بود و بعد از چندین بار "بوس و کنار" با دخترک روزی از شغل پدرش پرسیدم و او با چهره ای خجل و کمی ناراحتی گفت که "پاسدار" است و بعد ها فهمیدم که پدرش سر دسته ی موتور سواران وحشت آفرین بسیجی تحت امر حائری است و با موتور "هزار" معروفش چه جوان ها را که به راه راست هدایت نکرده ! در حالی که دختر خودش و جوانکی همچون من هر بار که با هم همخوابگی میکردیم گویا با تمام وجودمان اعتقادات وحشیانه ی پدرش و امثال پدرش را زیر پایمان له میکردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


ali December 20, 2017 09:15 PM

ghasem December 20, 2017 10:24 PM

یک انگل کم شد ملت ایران جشن میگیرد هرچه انگل از ایران کم شود بازم کم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان December 20, 2017 11:30 PM

خوب این آخوند خیلی شانس آورد که پس از آغاز قیام مردم سقط شد! بدا بحال آن دسته از آخوندها و دست اندرکاران رژیم که پس انقلاب راستین گرفتار مردم خشمگین انقلابی شوند! در حال حاضر در شهرهای کرج، تهران، قزوین، گیلان، ساوه، ورامین، قم و اراک بخاطر وقوع زلزله ۲ ۵ ریشتری ملارد کرج مردم این شهرها به خیابانها ریخته اند و وحشت سراپای وجود حاکمین آدمکش را از بیم قیام مردمی گرفته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 21, 2017 12:59 PM

حائری شیرازی را میتوان یکی از منجمد المغز ترینهای ویترین ملایان بر شمرد آخوندی که در دزدی وزمین خواری وارتشاء سرآمد خیلی های دیگر ارزیابی نمود این ملا در شیراز جنایات بسیار کرد مردم شیراز خوب میدانند که این شیخ ملعون در زمین خواری ومصادره های اموال کارآفرینان وسرمایه داران شیرازی دست به چه جنایاتی زده است این شیخ بدرک واصل شده دست کمی که از برادران لاریجانی نداشت فقط این اقبال بلند را داشت که پیش گرفتار شدن بدست ملت ایران ویک محاکمه جانانه بدرک واصل شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی هستم December 21, 2017 02:21 PM


بسیار بسیار متاسف و دردمندم ٬بسیار متاسفم که: خاک زر خیز گرانمایه ایران چنین جانوری را که از تاریکی امد و جمعیتی را درجهل و تاریکی عمری مجبور کرد ؛ در این خاک گهربار رود اینها را باید به قدس و نجف و کربلا بفرستند اینها ایرانی نیستند این دم اخر حکومت هرچه زودتر خودشان از ایران که برایشان یک کشور خارجی است گم شوید

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid December 22, 2017 07:58 PM

تالیفات این فقیه بزرگ اسلام را باید با پهن خوک و شتر قاطی کرد و در قبر مبارک ایشان با کلنگ برقی به زور تپاند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: