آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 آذر ماه 1396 = 21-12 2017

فرار یک سرباز دیگر کره شمالی و تیراندازی

به رغم تیراندازی مرزبانان کره شمالی و شلیک های هشدار، یک سرباز دیگر کره شمالی بامداد امروز پنجشنبه به همسایه جنوبی پناهنده شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی، وزارت دفاع این کشور تاکید کرده که یکی از سربازان کره شمالی وارد خاک کره شده است.

این وزارتخانه خاطر نشان کرده سرباز مذکور از طریق مرز نظامی دو کشور در منطقه زمینی وارد کره جنوبی شده است.

با این حال این وزارتخانه تایید کرده در جریان این اتفاق و پس از ورود این سرباز به خاک کره جنوبی؛ مرزبانان دو کشور اقدام به تیراندازی متقابل کرده اند.
ستاد کل ارتش کره جنوبی هم در بیانیه ای آورده است اتفاق امروز در مرز غربی رخ داده و سرباز کره شمالی خود را به پست بازرسی طرف کره جنوبی رسانده است.

به دنبال این اتفاق سربازان دیگر کره شمالی و مرزبانان این کشور، جستجوهایی را شروع کردند و در مقابل مرزبانان کره جنوبی هم 20 تیر هشدار شلیک کردند.
گزارش نشان می دهد پس از این واقعه مرزبانان کره شمالی تیراندازی هایی انجام داده اند اما هیچکدام به مرز کره جنوبی نرسیده است.

وزارت وحدت کره جنوبی در بیانیه دیگری آورده روز چهارشنبه این هفته نیز دو نفر از طریق دریا با یک قایق از کره شمالی به این کشور پناهنده شدند.

ماه گذشته میلادی نیز یک سرباز کره شمالی که پنج گلوله خورده بود توانست پس از فرار از یکی از پایگاه های مرزی کره شمالی، در حالی که زخمی شده بود با کمک سربازان کره جنوبی به این کشور متواری شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: