آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 دی ماه 1396 = 15-01 2018

گزارش تلویزیون آلمان از فرار آخوند جنایتکار

گزارش تلویزیون آلمان از فرار آخوند جنایتکار شاهرودی عراقی

به گزارش شبتاب نیوز، تلویزیون آلمان گزارشی در ارتباط با فرار محمود شاهرودی رئیس سابق قوه قضائیه حکومت ایران منتشر کرد و گفت؛ یک بیمار شناخته شده که در یک کلینیک خصوصی در هانوفرکه متعلق به یک جراح مغز و اعصاب مشهور در آلمان( پروفسور سمیعی) است، در حالی که پروسه درمان خود را تمام نکرده بود به ایران فرار کرد،.

او متوجه شد که حکومت آلمان تحقیقات خود را علیه وی شروع کرده است. اینک مسئله سیاسی است زیرا بیمار ذکر شده آیت الله شاهرودی، رئیس سابق دادگاه قوه قضائیه ایران است، که هزاران نفر از جمله کودکان را محکوم به اعدام کرده بود.

شاهرودی یکی از ترسناکترین چهرهاییس که تا کنون در هانوفر حضور داشته است. وی از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ رئیس قوه قضائیه ایران بود که حکم اعدام حد اقل ۲۰۰۰ نفر از جمله کودکان «که نقض کنوانسیون حقوق کودک است» را صادر کرد . به عنوان مثال در زمان ریاست شاهرودی بر قوه قضائیه یکی از شهروندان جوان که زیر شکنجه مجبور به اعتراف اجباری به ارتکب زنا و تجاوز شده بود اعدام شد.

از این رو، معترضین، فعالان حقوق بشر و افراد تبعید شده از ایران به آلمان، می خواستند از خروج آقای شاهرودی از آلمان جلوگیری کنند، و این مساله را به عنوان یک جرم به دولت آلمان گزارش کردند. شخصی از مرکز ارتباطات فرهنگی گفت که واقعا این بد است که او می تواند آلمان را ترک کند، اما او متوجه شده است که احتمال دارد دولت آلمان یا هر دولت دیگری او را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. شاهرودی می تواند به دادگاه برای پیگیری قانونی و عدالت در اروپا منتقل شود و به همین دلیل بود که او فرار کرد. وقتی صبح امروز مشخص شد که آلمان تحقیقات اولیه را در مورد آقای شاهرودی آغاز کرده، وی را بعد از ظهر به فرودگاه هامبورگ منتقل کردند.

شخصی که از مقامات آلمان درخواست انجام تحقیقات در ارتباط با شاهرودی را کرده بود، اکنون از دولت آلمان درخواست شفاف سازی مساله را دارد.

وُلکِر بِک، سیاستمدار حزب سبز آلمان می گوید؛ دولت باید توضیح دهد که چه کسی در مورد اقامت شاهرودی خبر داشت و چه کسی ویزای او برای آلمان را صادر کرده بود و مقاماتی که مسئول دادن ویزا به وی بودند باید مسئولیت آغاز تحقیق در این مورد را بر عهده می گرفتند

مردم از دولت محلی هانوفر، و منطقه، در مورد آنچه در ارتباط با محمود شاهرودی اتفاق افتاده است خوشحال نیستند و دولت را سرزنش می کنند و خواهان توضیح بیشتری درباره این هستند که چرا این اتفاق رخ داد.

تظاهرکنندگان در فرودگاه هامبورگ ناامید شدند زیرا خواستار این بودند که شاهرودی در آلمان بماند و به دادگاه برده شود.

همچنین دولت محلی اظهار داشت که این منطقه از نواحی ساکسونیکی از اولین بخش های آلمان است که پس از لغو تحریمها، تجارت با ایران را آغاز کرد.


جنایتکار فراری آبروی پزشک معالج را برد!

شاهرودی عراقی پس از فرار خفت بار از آلمان امروز در تهران گفت: در هانوفر نزد پزشکان خودمان مثل دکتر سمیعی بوده است. این در حالیست که سمیعی پیش تر با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام مدعی شده بود که شاهرودی بیمار او نبوده و نیست.

به گزارش دویچه وله، این پزشک نزدیک به آخوندها تا کنون درباره اظهارات صریح شاهرودی که خلاف این بیانیه را اعلام کرده توضیحی نداده است.

شاهرودی همچنین از همکاری و هماهنگی دولت و پلیس آلمان در رابطه با تحرکات عناصر ضد انقلاب تقدیر و سفر درمانی خود به هانوفر را معمولی و بدون سر و صدا توصیف کرده است.

این در حالیست که سفر این آخوند جنایتکار به آلمان و بستری شدن وی در بیمارستانی در هانوفر بسیار هم پر سر و صدا بود و با موج گسترده‌ای از حرکات اعتراضی در این شهر و برخی دیگر از شهرهای اروپایی روبرو شد و دست‌کم سه شکایت قضائی به دنبال داشت.

ناظران درباره غیررسمی و معمولی بودن این سفر نیز تردیدهای جدی دارند و معتقدند چنین سفری نمی‌توانسته بدون آگاهی و موافقت دولت آلمان انجام شده باشد. تقدیر شاهرودی از دولت و پلیس آلمان که معترضان و منتقدان را از او دور نگه داشتند می‌تواند تائید همین مسئله تلقی شود.


قوی‏ترین پرونده بعد از میکونوس

ایران تریبونال: فرار شاهرودی از آلمان موجب توقف پیگرد او نمی‏شود

پرونده شاهرودی هنوز باز است. وکلای همکار ما در تلاش هستند که حکم جلب بین‏ المللی او را به جرم جنایت علیه بشریت بگیرند. دادستان آلمان مشغول بررسی پرونده‏ و مطابقت آن با حقوق بین ‏الملل است که جنایت علیه بشریت در آن تصریح شده است.

پرونده‏ایی که وکلای ما در اختیار دادستان قرار داده‏ اند، شامل شکایت تعداد زیادی شاهد عینی، اسناد کارشناسی و مدارکی است که شاهرودی را به جرم‏ هایی که در دوران ریاست او بر قوه قضائیه انجام گرفته، مرتبط می ‏سازد.

این پرونده، قوی‏ترین و سنگین ‏ترین پرونده بعد از پرونده میکونوس است که علیه یک مقام عالی رتبه جمهوری اسلامی در آلمان به جریان افتاده است.




یک ایرانی December 24, 2017 08:15 PM

در حالی که مردم ایران از دسترسی به درمان در بیمارستانهای ایران محرومند و ماهها و پشت صف های طولانی از ساعت ۵ صبح می ایستند و گاه شبها را با خوابیدن در صفهای کنار بیمارستانها در امید گرفتن نوبت در بیمارستان برای درمان سپری میکنند پزشکان و بیمارستنهای ایران برای ملاهای حکومتی کافی نیستند و برای همین با خرج مالیات دهندگان ایرانی این ملاها به شهرهای لندن، برلین، نیویورک و هیستون تگزاس سفر میکنند تا خود را درمان کنند بعد از درمان در آمریکا به ایران بازمیگردند و شعار مرگ بر آمریکا را در نماز جمعه از سر میگیرند اکنون چرا باید آمریکا و انگلستان و آلمان در حالی که به شهروندان ایرانی ویزا نمی دهند به این ملا برای درمانش ویزا دهند پرسشی است که برای هموطنانمان وجود دارد و جوابش را باید از خود اروپایی ها و آمریکایی ها شنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 6, 2018 01:41 PM

یعنی امام رضا و امام حسین و کلی امام و امامزاده ی دیگه نتونستن شفاش بدن؟ این که خیلی بده! الان تو دیار کفر که همه چیز نجس و غیر شرعی هستش این آخوند عزیز از شدت غصه دق میکنه! امان از پرستار های بی حجاب آلمانی که این روحانی پاک رو لمس خواهند کرد واویلا که فردا در آلمان خشکسالی میشه و زلزله میاد‌ ای وای ای وای آلمان از دست رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


#مهرداد January 6, 2018 02:24 PM

خودشان از بهترین کلینک های جهان برای درمان استفاده می کنند
آنوقت مردم تهیدست باید بروند وخود را با شال گردن به حرم
فلان امام یا امامزاده ببندنند تا آن مرده آنها را درمان ببخشد!
مرکز مغز واعصاب در هانوفر آلمان INI و یا INTERNATIONAL
NEUROSCIENCE INSTITUTE که پایگذار و ریاست آنرا
پروفسور سمیعی بر عده دارد بهترین در جهان است و این آخوند
به احتمال زیاد تومور مغزی داشته و خطرناک بوده که به آنجا آمده۰
البته کار این دانشمند جراح مغز که بیش از 17 تا دکترا و پرفسور های
افتخاری دارد و پدر جراحی ساقه مغز نامیده شده نجات جان
بیماران است و حتماً می داند که او یک قاضی جنایتکار است۰ روزنامه
پر تیراژ آلمان BILD هم نوشته بود قاضی بسیار تیز و با بردن نام او
خود را در کلینیک مغز آلمان تحت درمان گذاشته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Irani January 7, 2018 05:44 AM

این کثیف ها به مردم میگن وقتی مریض میشی برو امام رضا شفا بخواه
ولی خود شان میرن به بیمارستان که شفا بگیران
خجالت هم خوبه ، مرگ بر آخوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem January 7, 2018 10:28 AM

پزشک احمقی که این جانی را درمان میکند باید از خود سوال کند که با زنده ماندن این انگل چه جوانها که کشته نخواهند شد اینجا قسم پزشکی را باید نادیده گرفت برای نجات جان ۱۰۰ ها یا هزارانی که با جان بخشدن به این انگل جان خود را از دست خواهند داد پس نجات جان هزاران جوان ارجییت دارد آنقدر هم پیچیده نیست این جانیان را نباید نجات داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


azad January 11, 2018 11:02 PM

دولت آلمان ماهیت خود را نشان داد ! تمامی ارزشهای انسانی و اخلاقی و ,,,,, فدای منافع مالی و اقتصادی ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


احمد January 12, 2018 06:00 AM

پروفسر سميعي با پذيرش اين قاتل روي جنايات او سرپوش گذاشت و عملا به خودش را مقابل ملت ايران قرارداد بايد از ايشان پرسيد اگر يكي از نزديكانت توسط اين قاتل اعدام شده بود ايا باز هم او را مداوا ميكردي ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem January 13, 2018 03:22 PM

چه خانوادها هستند که بعلت یک بیماری توان بستری کردن عزیزان جوان خود را ندارن آنوقت این اجنبی را با خرج بتولمال به خارج از کشور با این همه محافظ و خرج کلان می فرستند برای مداوا اسم این را هم عدالت اسلامی می گزارن اینها همان گدایانی هستند که با شعار حمایت از مستضعفین سر کار آمدند دیدیم که چقدر حامی مستضعف بودن همه را به خاک سیاه نشاندن و برای خود قصرها به پا کردن واقعا حیف از تف که به صورت اینها انداخته شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 13, 2018 04:15 PM

گندکاری شاهرودی که ناشی از چندچهره بودن سیاست منافع پرست آلمان و اتحادیه اروپا اروپاست فقط این بار در مورد شاهرودی افشاشده است آیا فقط شاهرودی تنها از قشون آخوندسانان سوپر میلیاردر است که با پنهان کاری تمام عیارسفارت آلمان و وزارت خارجه آلمان به آلمان سفرمی کند؟ صدها میلیاردها دلاری که از تحریم های بانکی اروپا آزادد شدند به حساب بانکی چه کسانی از بیت رهبری در بانک های آلمان و کشورهای اتحادیه اروپای غربی واریزشدند؟ اگربجای آخوند شاهردوی جنایتگر ابوبکربغدادی برای معالجه به کلینک پروفسورفاسدوخودفذوخته و وطن فروش وحامی جنایت کاران جناب سمیعی در آلمان بسرمی برد مقامات آلمانی ههم وی را با اتومبیل های ضدگلوله لوکس به فرودگاه بدرقه میکردند؟ بهتر است بجای انتقاد از شاهرودی که آنچه در ایران مرتکب شده و میشود باید چهره اتحادیه اروپا رابهتربشناسیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa January 14, 2018 05:48 PM

اگر پرونده جنائی شاهرودی قویتراز پرونده میکونوس برلین است پس چرا بااسکورت ماشینهای المان ازهانوفر تا فرودگاه هامبورگ بدرقه شد مگر دادستانی نیدرزاکسن اعلام وتایید شکایت برعلیه اورا نکرد اخه بگید خفت راباید یک جوری لاپوشی کرد ایا خامنه ای و زمان ریاست جمهوری رفسنجانی و وزیر خارجه وقت دکتر ولایتی و وزیراطلاعات وقت فلاحیان همه دردادگاه محکوم نشدند چه کردید با محکومان ایا گرفتید انها را شما جانی را بااسکورت راهی ایران میکنید بعد تازه بفکر بررسی میافتید المان برسرهمین موضوع زیر سئوال رفت دادستان المان هم اعتبارخودراازدست داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


بابک پرسا January 14, 2018 07:56 PM

- جهان را جهاندار خواهد خراب -- افسانه است داستان رستم و افراسیاب -

( شاهنامه - پردیسی توسی )

- درباره پذیرفتن شکایت و حکم بازداشت آن آخوند آدمکش به دستور دادستان آلمانی برای بررسی ( تحقیقات) در زمینه کارنامه آدمکشی و جنایتکاری آخوند هاشمی عراقی، از سوی دولتمداران آلمانی و آنهم فرستادن آن آدمکش خمینی پرست به دادگاه بین المللی و سازمان حقوق بشری،،،، همه و همه نمایش بازی دروغین سیاسی مردم فریبی از سوی دولتمداران و سیاسیون پول پرست آلمانی است که برای پیوند و پیمان ( روابط ) بازرگانی و تجاری و بانکی و نفتی و داد و ستد و خرید فروش و بازار پول سازی دولت آلمان و رژیم آخوندی ( دوستان نزدیک به همدیگر ) زیان آور و آسیب رسان به سیاست سود آوری ( منافع ) پول دوستان آلمانی و دزدان رژیم آخوندی است که در بازار سرمایه داری جهانی، سخن گفتن از دادگاه جهانی و بین المللی و حقوق بشری،،،، چه بسا، بسی خنده دار و پوچ و هوچ گویی سیاسی، آنهم به دادگاه جهانی کشاندن دولتمداران آدمکش رژیم آخوندی،،،، همانا، یک برنامه نمایش بازی سیاسی بوده و هنوز و همچنان هم چنین است

- دولتمداران و سیاسیون هزار چهره_ پول پرست کشور آلمان، همانند آمریکا و انگلیس و روس و اسکاندیناوی و چین و ژاپن ،،،،، گرفته از جنگ خون آلود ایران و عراق،،،،، تا به امروز بنام یکی از بزرگترین فروشنده ابزار جنگی ( اسلحه ) به رژیم آدمکشان آخوندی، بوده و هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush January 14, 2018 11:25 PM

ان پزشک ابرویی نداشت که کسی ببرد سالیان سال بود ان پزشک با جنایتکاران رفت و امد داشت ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


alman mrkel January 15, 2018 12:51 AM

چه گونه در یک کشور دموکراسی و حکمت قانون و جدایی قوه قضاییه از دولت ( آلمان ) دولت اجازه میدهد متهمی که پرونده دارد از کشور بگریزد ؟
شما خبر نگاران اگر این اتفاق در ترکیه می افتاد الان چه ها نمی گفتید
آیا وقت ان نیست که از روابط روسیه - آلمان مرکل - ملاها - اسد پرده بردارید ؟ آیا همین آلمان پول شویی طهماسبی را لاپوشانی نکرد ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ماني المان January 15, 2018 01:00 AM

معمولا هر جاي دنيا در مورد زود برملا شدن دروغ و دروغگو مثل هايي دارند، در المان ميگويند ( پاهاي دروغ كوتاه هستند ) شده حكايت دكتر سمعيي كه گفته اصلا شاهرودي را نمي شناسم، او خيلي ها را در ايران ميشناسد منجمله خطرناكترين ادمكشها نظير حسين طاءب رييس اطلاعات سپاه، واقعا بايد سوال كرد، كه چه رابطه ممكن است بين بازجوهاي امنيتي با يك متخصص مغز و اعصاب وجود دارد، ايا در بكار بردن شكنجه عصبي و رواني از معلومات دكتر سميعي در سياهچال هاي ج اسلامي استفاده ميكنند در ضمن خدمت اون دوست عزيز كه زحمت ترجمه تيتر روزنامه بيلد را كشيدند، عرض كنم Scharfrichter به معني جلاد است، نه قاضي تيز

گزارش یا اعتراض به این نظر


manam Babak January 15, 2018 06:20 AM

دکتر سمیعی اگر جرات داره بیاد امریکا!

گزارش یا اعتراض به این نظر


#مهرداد January 15, 2018 09:39 AM

دوست گرامی مانی آلمان من از نظر برگردان به پارسی (ترجمه)
به گرد شما هم نمی رسم۰ چون من بیشتر از واژه های پارسی استفاده
می کنم SCHARFRICHTER را واژه به واژه نوشتم که منظورم
تیز=تیز هوشی نبوده بلکه کسی که دیگران را از زیر تیغ گیوتین می
گذراند۰ جلاد (ع-ب) که هم خانواده آن در پارسی می شود دژخیم در
زبان آلمانی می شود HENKER البته کمتر کسی است که بتواند
100 % از واژه های پارسی استفاده کند (بکار ببرد)۰
زمان که ما بکار می بریم دمان بوده که آنرا از ما گرفته و دگرگون
کرده اند۰ در پارسی می گوییم: دم را غنیمت شمار (گرامی دار)

گزارش یا اعتراض به این نظر


#مهرداد January 15, 2018 01:05 PM

دوستان گرامی بابک و مانی !
دکتر سمیعی آمریکا زیاد میاد او مدتی استاد دانشگاه هاروارد
بوده است۰ پرسش دوست ارجمند مانی ما را بیشتر به اندیشه می
برد که آیا این جراح مانند پزشکان زمان آلمان نازی با رژیم جمهوری
اسلامی همکاری می کند وگرنه او به گفته شما در کنار حسین طائب
رئیس اطلاعات سپاه چکار می کند۰ آیا این پزشک هم مانند دکتر
JOSEF MENGELE که وابسته به SS بود و در اردوگاه مرگ
AUSCHWITZ جنایت می کرد می باشد و پرسش های دیگر!
علت اینکه جمهوری اسلامی این دکتر را دوست دارد و اگر در دانشنامه
ویکی پدیا نام او را در بخش آلمانی بزنی می بینید عکس او در کنار
پرچم مرگ نشان جمهوری اسلامی است چون او در زمان جنگ
ایران و عراق فرمانده های سپاه را عمل جراح کرده ( این را در جایی
خوانده ام) و دیگر اینکه سرکردگان حزب الله لبنان را که در مغز آنها
ترکش بوده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: