آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 دی ماه 1396 = 02-01 2018

واکنش رهبر؛ این همه دشمن آمده! اما از کجا؟

اگر اظهارات خامنه ای را بپذیریم باید قبول کنیم که سراسر ایران آکنده از میلیونها دشمن است

شبتاب نیوز: تا حالا فقط شش روز از آغاز خیزش اعتراضی مردم در سراسر شهرهای ایران میگذرد. نزدیک به سی نفر در اثر اصابت گلوله، کفنِ گُلگون شهادت به تن کرده و در خون پاک خود غلتیده اند. شهادت آنها خونی است که برزمین میریزد و بنزینی است که بر آتش نارضایتی میپاشد و شکاف بین ملت و حاکمیت را عمیقتر مینماید.

حالا قاضی القضات وعده برپایی چوبه های دار را میدهد تا جنایات دهه شصت هجری خورشیدی و قتل عام زندانیان سیاسی- عقیدتی را به بهانه محارب بودن تجدید نماید. این هم عامل مکملی بر نارضایتی فزاینده است و نمکی که بر روی زخم پرکینه سی و نه ساله میپاشد… امری که به افزایش شدت و عمق دشمنی و تعداد دشمنان با حاکمیت میفزاید و اسباب فرسایش وریزش ششلول بندها و قداره کش ها میشود…

به گزارش صداوسیما، خامنه‌ای امروز طی سخنانی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی گفت: در قضایای چند روز اخیر، دشمنان با ابزارهای گوناگونِ در اختیارشان از جمله پول، سلاح، سیاست و دستگاه امنیتی هم‌پیمان شدند تا برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند. من در خصوص این قضایا حرف‌هایی دارم و در وقت آن با مردم عزیزمان سخن خواهم گفت.

نگید اغتشاشگر و فتنه‌گر، اوضاع پیچیده‌ تر میشه

روزنامه بهار: یک کانال اصولگرا درباره اعتراضات این روزها یک تحليل قابل تامل را كه با ادبيات محاوره‌اي نگارش شده، منتشر کرده است:

....فیلترینگ تلگرام که چاره کار نیست آخه، بدتر میکنه وضع رو، تلگرام فیلتر شه، ویسپی هست، ویسپی بشه پپسی هست، اون بشه یکی دیگه هست. اصلا همین سروش خودتون مگه میشه کنترل کرد؟ دوباره مجبور میشید اونم ببندید، بعدش نت رو ببندید، موبایل رو ببندید، ماهواره و تلوزیون رو ببندید، باور کنید بدتر میشه تا بهتر.

اکثر مطالباتی که مطرحه حق و بجاست، حتی اگر راهش این نباشه باز سوال اینه که راه بهتر و جایگزین کدومه؟ کدام راه رو باز گذاشتید و مردم استفاده نکردند؟ وصل کردن این حرکات و اعتراضات به غرب و شرق هم غلطه. دنبال منشا خارجی گشتن فریب خودتون و ملته.

اسراییل خوشحال شد، عربستان خوشحال شد. امریکا خوشحال شد، که نشد دلیل!! غلط کردن که خوشحال شدن!!! اگر اونا خوشحال میشن باز دلیلش در عملکرد شماست، این فضا معلول رفتار شماست و اعتراض مردم به اوضاع یه رفلکس طبیعی.

... همه عاقبت سوریه و لیبی و... رو دیدن ولی نمی‌شه یه عمر مردم رو با استدلال های اینچنینی ساکت کرد، طرف با خودش میگه تهش چی؟ من که بیکارم، گرسنه‌ام، بدتر از این می‌خواد بشه؟ آدم که خسته میشه به تنها چیزی که فک می کنه پایان دادن به وضعیت فعلی شه، میگه هرچه باداباد، نباید می‌ذاشتید و بذارید برسه اونجا! برسه به هر چه باداباد! ناامیدی خطرناکترین وضعیت عالمه، طرف رفته درس خونده، پدر مادر از شکم خودش زده، از زندگی اش زده، ریخته تو خزانه دانشگاه آزاد با هزار امیدوآرزو، الان داره جلو چشمش بیکار مونده، اینا درده، این ناامید بشه خطرناکه، نماینده‌های مجلس گواهی بدن چقدر درخواست دارن برا کار، همه هم لیسانس فوق‌لیسانس....مردم رو مقصر ندونید، نگید اغتشاشگر، نگید فتنه‌گر، مردم حتی اگر اغتشاش هم بکنن باز از این ملتن، صف نکشید بین مردم، اوضاع پیچیده‌تر میشه، آتش زیر خاکستر میشه، قبول کنید مشکلات رو، قدم بردارید برا تغییر....



homa January 2, 2018 11:47 AM

سیدعلی همش میگی دشمنان دشمنان اخه مردک بخودبیا اینهمه پول مردم را خرج حزب الله لبنان ویمن وسوریه وعراق کردی ومردم دروضعیت بد وکارتن خواب شدن وتا به دستفروشان رحم نمیکنید شرمت باد هیچ دشمنی بالاتر از تو روی مردم نایستاده سیدعلی حیا کن میهنم رو رهاکن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohsen January 2, 2018 12:06 PM

وقت اون رسيده كه مثل مردم مصر مردم بيان تو خيبون و ميدونها و ديگه برنگردن خونه، بشينن و حتى حرف نزنن، اين سبب اعتصاب ميشه و دولت از كار مى افته مردم اهواز و ابادان به شركت نفتى ها بگن به جمع ملت بپيوندن و نرن سر كار، بيان و بشينن تو ميون شهر مردم همه شهرها برن تلويزيون و راديو هاى شهر و بگيرن در دست،،،دو روزه كار اينها تمومه،،،،ايا كسى هست اين اطلاعات و به اون مردم غيور بده؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرشاسب January 2, 2018 01:45 PM

این خامنه ای بد ذات حرامزاده هنوز دوزاریش نیفتاده و هنوز خودش را رهبر می دونه و با پرروئی خودش را به کوچه علی چپ می زند و هنوز مضخرفات ۳۹سال پیش خودش را تکرار می کند وعملا نشان می دهد که هنوز عبرت نگرفته است و برای گول زدن اذهان عمومی خودش را از تک و تا نمی یندازه و ایجاد توهم مزبوحانه می کنه که "در خصوص قضایای چند روز اخیر حرف‌هایی دارم و در وقت آن با مردم سخن خواهم گفت"
یک کسی نیست که به ریشش بخندد و به او بگوید بدبخت خائن دیگر وقتی برایت نمانده؛ بدذات خائن آیا مطمئنی که تا یک ساعت دیگر زنده ای که وعده سر خرمن می دهی! فکرش را کرده ای که اگر زودتر فرار نکنی مثل قذافی مادر مرده باید تو جوی آب قایم بشی تا بیرونت بکشند ۳۹سال حرف زدی بسه ته؛ حالا دیگه موقع حرف زدنت نیست جونت را بردار و به یکی از ویلاهای میلیاردیت در اقیانوس های دور دست فرار کن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid January 2, 2018 02:20 PM

خامنه ای باید بداند که اجرای دستورات پوتین همانند آنچه که در سوریه کردند در ایران بزرگ کاربرد نخواهد داشت و نمیتوانند با کشتار مردم عزم راسخ آنان را تا سرنگونی حکومت ملایان تروریست سست کنند مردم ایران دیگر به حرف هیچ یک از حکومت گران و نوکرانشان گوش نخواهند داد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرداد January 3, 2018 08:55 AM

آخوند اعظم خامنه ایی کله خربزه است منظورم این است
که مغز او مانند خربزه تهی است و قدرت درست فکر کردن را
ندارد وگر نه می دانست تا شرایط در جامعه ایی فراهم نباشد
هرگز مردم آن دست به اعترض نمی زنند در کشور ما: چهل سال است
که مردم آزادی بیان و اندیشه ندارند۰ بیکاری فقر گرسنگی بیداد می
کند۰ سران رژیم سرمایه کشور را به یغما برده اند۰ بر اثر اشتباه مردم
آدمی مانند این گدای دزد رهبر شده هیچ آدم اندیشمند وآزاده ایی نمی
تواند اینها را بپذیرد۰ این است که به جنبش در می آید و دست به شورش
میزند۰ ما می دانیم آنچه این آخوند می گوید برای ادمه حکومت خود است
ولی کور خوانده چون هر روز به مرگ نزدیکتر می شود یا می توان گفت
مرگ به او نزدیک می شود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


لامذهب تبریزی January 3, 2018 02:54 PM

این آخوند ها چقدر بی سلیقه هستند هروقت ملت قیام میکند میگویند کار امریکا و اسرائیل است انگار کشور دیگری در کرۀ زمین وجود ندارد یکبار هم بگوئید کار فنلاند یا ایسلند یا سویس بود ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: