آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 دی ماه 1396 = 03-01 2018

پیام محمد ملکی به مردم قهرمان و بپا خاسته ایران

به قدرت خود اعتماد کنید، و تا پیروزی کامل جنبش را ادامه دهید. روشهای خلاقانه اعتراض و اعتصاب را بکار گیرید، تا مقامات حکومت را وادار به پذیرش مطالبات بحق خود کنید.

پیام «دکتر محمد ملکی»
بمناسبت قیام حق طلبانه ملت ایران

بسم الحق

جوانان، دانشجویان،
زحمتکشان، و هموطنان عزیزم!
اعتراضات سراسری شما علیه فقر و فساد و ظلم را تحسین میکنم، و برای این خیزش ملی آرزوی پیروزی، و برای ایران آرزوی آزادی دارم. مرا بعنوان پدر پیرتان با خود همراه بدانید.

بارها به مقامات “نظام ولایی” هشدار دادم که نظام تان پایدار نیست، چرا که بر پایه ظلم و فساد و دزدی بنا شده، و دیر یا زود با خیزش مردم سقوط خواهد کرد. البته باور آن برای بسیاری مشکل است، اما این قانونمندی تاریخ و طبیعت است.

در ادامه تظاهرات و اعتراض برای مبارزه با ظلم و بی عدالتی توصیه هایی دارم که امیدوارم مورد قبول واقع شوند :

1. خواسته نهایی ما انجام «رفراندوم» برای تعیین نظام مطلوب مردم با نظارت مراجع بین المللی است.

2. از نفوذ افراد فرصت طلب و خشونت گرا که اغلب توسط حکومت سازماندهی میشوند، در جمع خودتان جلوگیری کنید.

3. خرابکاران را از میان خود برانید، و نهایت تلاشتان را برای پرهیز از خشونت بکار گیرید. سربازان و نیروهای نظامی را به پیوستن به صفوف ملت فرابخوانید، و آنها را به نافرمانی و بدفرمانی دعوت کنید.

4. به سخنان فریبکاران و روشنفکرنمایان که سعی دارند با حرفهای قشنگ و وعده های دروغ شما را بفریبند، بها ندهید.

5. خشونت و مرگ را که میراث نظام ولایی است، از شعارهایتان پاک کنید، و حتی «ننگ بر دیکتاتور» را بجای «مرگ بر دیکتاتور» آرزو کنید. ما در ایران آینده نمیخواهیم مانند “نظام ولایی” چوبه های دار برپا کنیم، بلکه میخواهیم بیداد تمامی این سالها را در دادگاههای عادلانه «دادخواهی» کنیم، تا چرخه ی خشونت و اعدام برای همیشه در سرزمینمان متوقف شود.

6. به قدرت خود اعتماد کنید، و تا پیروزی کامل جنبش را ادامه دهید. روشهای خلاقانه اعتراض و اعتصاب را بکار گیرید، تا مقامات حکومت را وادار به پذیرش مطالبات بحق خود کنید.

7. از گذشته پند بگیرید، و به آینده امیدوار باشید، و بدانید نهایتا پیروزی از آن مردم است، و ظلم رفتنی است.

پدر پیرتان، دکتر محمد ملکی
13 دی ماه 1396


به هیچ عنوان خیابان ها را ترک نکنید

نماینده معلمان کشور: ملت قهرمان ایران به هیچ عنوان خیابانها را ترک نکنید... این نظام تحت هیچ شرایطی اصلاح پذیر نیست

هاشم خواستار در مصاحبه با شبکه «دُرّ تی وی» با پرداختن به قیام سراسری مردم ایران علیه نظام حاکم بر این کشور گفت؛ این انقلاب مردم ایران، اگر بالاتر از «انقلاب کبیر فرانسه» نباشد قطعا هم طراز آن است، و اثار این انقلاب بر منطقه خاورمیانه در راستای «استقرار آزادی و دمکراسی درمنطقه» شگفت انگیز خواهد بود.

نماینده معلمان کشور در بخشی از این مصاحبه با اشاره به قیام سراسری مردم ایران در پنج روز گذشته گفت؛ این انقلاب کارگران، معلمان، کارمندان، محرومان و تمام اقشار جامعه ایران است، و خوشبختانه در این انقلاب روحانیت نقشی ندارد، و در همین جا به روحانیون هشدار میدهم که در برابر انقلاب مردم ایران نیاستند والا این سیل عظیم خروشان آنها را با خود خواهد برد.

آقای خواستار با اشاره به اظهارات برخی از اصلاح طلبان « به منظور پایین کشیدن شعله های انقلاب مردم ایران» گفت؛ اصلاح طلبان به مردم بگویند با بیش از گذشت ۲۰ سال از اصلاح طلبی برای این مردم چه کرده اند، اصلاح طلبان همیشه در حفظ نظام با اصولگراها همراه و همسو بوده اند، در این جا به این آقایان هشدار می دهیم که اگر بخواهند مردم را فریب دهند، جنایتهایی که در دهه ۶۰ مرتکب شده اند را افشا میکنیم.

نماینده معلمان کشور خطاب به مردم ایران گفت؛ تنها راه رهایی این کشور آزادی و دمکراسی است، مردم قهرمان ایران، خیابانها را ترک نکنید، همه با هم پیرو جوان، زن و مرد، کرد ولرو…به خیابانها بیایید و این کشور را از دست این غارتگران نجات دهید، این نظام تحت هیچ شرایطی اصلاح پذیر نیست و این آخوندها باید از سر راه ملت برداشته شوند.



Dariush January 3, 2018 03:40 AM

ایران پرس نیوز، شما هم لطفا عقاید کاربران را حذف نکنید، همه ایرانی‌ هسیتم و خواست همه ما آزادی ایران است، لطفا برای ما تصمیم نگیرید! ارادتمند، و کاربرد شما، در بیش از ۸ سال، dariush!

ایران پرس نیوز: دوست گرامی، این شما هستید که دارید برای دیگران تصمیم می گیرید، نه ما!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 3, 2018 07:02 AM

علارغم بازگشت سرما بخصوص در تهران، کرج، مشهد و استانهای کرمانشاه،مازندران کردستان، آذربایجانها، اراک، لرستان، اردبیل و گیلان قهرمان مردم باید درست به مانند ملت مصر بصورت ۳ شیفه با حضور دائمی در خیابانها کنترل اجتماع بسیار ارزشمند اولیه خود را از دست ندهند! یکی دیگر از نکات بسیار مهم دیگر؛ کشاندن تظاهرات توسط خود مردم به جنوب شهر تهران، کرج و دیگر شهرهای کشور سبب افزایش توانمندی بسیار بالای قیام بزرگ مردم را در برابر رژیم اهریمنی ولایت وقیح بدنبال خواهد داشت! ناگفته نماند اعتصابات عمومی ورساندن کمکهای غذایی توسط نوجوانان به مردم به هنگام تظاهرات قدرت هماهنگی مردم با یکدیگر را صدچندان خواهد کرد! پیش بسوی آزادی، زنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار January 3, 2018 10:19 AM

پیام پیشین معلمان با شرف و با وجدان ایرانزمین بالخص پیام سید هاشم خواستار را در سامانه معروف فاکس نیوز در آمریکا به زبان انگلیسی ترجمه و پخش کردیم که مورد تشویق و حمایت امریکایی‌ها قرار گرفت و اکثر کاربران امریکایی در سامانه فاکس نیوز برای این دلیران بیدار ایرانزمین آرزوی موفقیت و هر چه زودتر رسیدن به آزادی کردند *

مردم آمریکا بسیار تحت تاثیر شهامت و مقاومت ملت بزرگ ایرانزمین قرار گرفته‌اند و وقایع ایران را با جدیت و علاقه هر چه بیشتر دنبال می‌‌کنند * ما حق خود را از این رژیم جنایت کار خواهیم گرفت *

آفرین ایران پرس نیوز جداً که شما فرزندان پاک ایرانزمین هستید و از اینکه در این دقایق حساس این چنین در راه آزادی میهن زحمت می‌‌کشید و اخبار درست را میان هم میهنان پخش می‌‌کنید فرزندان ایران فردا از شما راضی‌ و سپاسگزار خواهند بود * پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad January 3, 2018 10:28 AM

آقای محترم (داریوش) من هم با بخشی از نظرات ایران پرس نیوز موافق نیستم ولی قرار نیست همه یک جور فکر کنیم و برای همین این نظام را نمیخواهیم من به شخصه میدانم بعضی نظراتم با چیزی که از این سایت میفهمم موافق نیست یا مخالف است ولی تا حالا ندیده ام حذف شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرداد January 3, 2018 11:49 AM

دوست گرامی محمد آقای گل ایران پرس نیوز گزارش ها را آنگونه
که هست بدون دستکاری بازپخش می کند و ما آنچه در این وبگاه
می خوانیم نظرهای کارگزاران آن نیست۰ آنچه ما به عنوان کامنت می
نویسیم حاصل اندیشه ماهاست که ممکن درست یا نادرست و یا
برای دیگران جالب نباشد و حتی خنده دار باشد۰ این فرق گزارش
و کامنت است۰ می ماند سانسور ایده های ما در هر جا یک نظم و
قانونی هست که باید به آن احترام گذاشت۰ خوب اگر کسی کامنتی
بنویسد که در آن فحش باشد و یا تبلیغ برای گروهی کند یا به قومی
ابراز نفرت کند و چیزهای منفی دیگر اینها چاپ نمی شود۰ پارگراف ها
با خط قرمز را در هنگام نوشتن کامنت بخوانید به آنها باید توجه کرد
حتماً دلیلی برای هرکدام از آنها هست وگرنه نوشته نمی شدند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush January 3, 2018 01:30 PM

ایران پرس نیوز گرامی‌، در هر شرایطی، از تلاش بی‌ وفقه شما برای آزادی ایران سپاسگزارم و همیشه پیروز باشید!
ارادتمند شما،
داریوش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: