آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 دی ماه 1396 = 02-01 2018

اعتراضات؛ پیام سناتور آمریکايی/واکنش بحرین

سناتور دموکرات تیم کین که در صورت پیروزی هیلاری کلینتون، معاون او می شد، از اعتراضات مردمی در ایران حمایت کرد و گفت: آمریکا می‌تواند‌ گام بزرگی در حمایت از جنبش دموکراسی در ایران بردارد.

وی افزود: با پایان سال 2017 ما شاهدیم که مردم ایران خود را در سراسر جهان مطرح می‌کنند و خواستار رعایت حقوق‌بشر و برابری هستند. آرزوی من برای سال 2018 برای آنان مقاومت است که رستاخیز شود.

در همین حال بحرین از شهروندان خود در ایران خواست که سریعا این کشور را ترک کنند

خبرگزاری رسمی بحرین گزارش کرد:‌ وزارت‌خارجه بحرین از همه شهروندان بحرین می‌خواهد که تحت هیچ شرایطی به ایران سفر نکنند. در شهرهای مختلف ایران درگیریها و تنشهای بسیار زیادی وجود دارد و شرایط امنیتی در این کشور ناپایدار است.

وزارت‌خارجه بحرین از همه شهروندان بحرین که در ایران هستند می‌خواهد که با احتیاط و هوشیاری فراوان سریعا این کشور را ترک کنند.



محمود January 2, 2018 12:54 PM

ایرانی های در خارج از کشور به حمایت از هموطنانتان درداخل ایران اقدام کنید و فقط نظاره گرو یا تفسیرگر نباشید هر اقدامی می تواند تاثیرگذارباشد جلوی سفارت خانه ها تظاهرات کنید باخبرگزاریها مصاحبه کنید از بازداشت شدگان و مجروحین حمایت کنید آنها را تنها نگذارید به خانواده آنها کمک کنید آمار دقیق شهدا بهمراه اسامی عکس تاریخ محل شهادت محل خاکسپاری و شناسایی عامل مزدور شهادت حتما ثبت شود به امید آزادی ایران از دست این دژخیمان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: