آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 14 دی ماه 1396 = 04-01 2018

آلمان: شعار نه غزه، نه لبنان باید عملی شود

وزیر خارجه آلمان، در گفت‌وگو با خبرنگار سایت آلمانی "اشپیگل آنلاین" اظهار داشت که او خواست تظاهرکنندگان ایران را درک می‌کند و مشخص است که نارضایتی مردم در ایران دلایلی دارد.

گابریل از جمله به "دلایل اقتصادی و سیاسی" در ایران اشاره کرد و گفت پیشتر به سران حکومت ایران هشدار داده است که حقوق تظاهرکنندگان را رعایت کنند.

سخنان این قمام آلمانی در حالی بیان می‌شود که ۷ روز از اعتراضات وسیع در ایران می‌گذرد؛ اعتراضاتی که در مخالفت با روحانیت و رهبری سیاسی حکومت ایران ادامه دارد.

وزیر خارجه آلمان اعتراضات در ایران را، که گفته می‌شود تاکنون بیش از ۲۰ کشته داشته، با نقش رژیم تهران در خاورمیانه مرتبط می‌داند. او بحران اقتصادی ایران را از جمله نتیجه همین سیاست "غیرسازنده" در منطقه می‌داند.

گابریل در این باره افزود: «ما تاکنون بارها به رهبری حکومت ایران پیشنهاد کرده‌ایم تا در نشست‌هایی به بررسی نقش واقعی آنها در منطقه بپردازد.»

به گزارش دویچه وله، حمایت حکومت ایران از بشار اسد، دیکتاتور سوریه، حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان شیعی‌مذهب حوثی یمن‌، مسائلی هستند که در اعتراضات ایرانیان در روزهای اخیر نیز بازتاب داشتند.

برخی از شعارها آشکارا سیاست خارجی جمهوری اسلامی را نشانه گرفته‌اند، مانند: «سوریه را رها کن، فکری به حال ما کن" یا «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» و....



azadi January 5, 2018 07:34 AM

به این آقای گابریل بگویید برای کمک به مردم دنیا و ایران، حکومت اسلامی ملاها را بایکوت فروش نفت کنید، بقیه اش با مردم با سپاس

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرشاسب January 5, 2018 11:36 AM

آقای وزیر خارجه آلمان این ره که تو می روی به ترکستان است!
او یکی به نعل میزند یکی به سندان اواز تمام شعارهای ایرانیان فقط شعار "نه غزه، نه لبنان" را انتخاب کرده, او شعار اصلی ایرانیان که سرنگونی جمهوری اسلامی و گوربگور شدن خامنه ای را نمی خواهد ببیند و بشنود او با لحن استعمارگرانه اش جهتی غلط می دهد او مزورانه انقلاب ایرانیان علیه رژیم شیطانی خمینی زاد منفور و خامنه ای دزد را فقط در نقش منطقه ای رژیم می خواهد ببیند وشیطنت آمیزانه به جهتی غلط راهنمائی می کند و یک تنه با مغز نیم کیلوئی نحیفش می خواهد 80 میلیون ایرانی و افکار عمومی جهانیان را گول بزند او آنقدر شکمش پر از اشربه و گوشت های کباب شده تا خرخره اش است که 39 سال شکم خالی گرسنگان ایرانی را درک نمی کند وبا چنگ و دندان مزبوحانه در پی برپا نگاهداشتن رژیم جنایتکار شیطانی خامنه ای است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: