آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 16 دی ماه 1396 = 06-01 2018

کدام مشاور خامنه ای بیش از 35 شغل دارد؟

روزنامه جمهوری اسلامی: تقسیم شغل‌ها قرار بود براساس شایسته سالاری باشد. این، شعار محوری انقلاب و تمام دولت‌ها بود و هست، ولی آیا به آن عمل می‌شود؟ با قاطعیت اعلام می‌کنیم پاسخ منفی است. اظهارنظر کردن که شغل و نان و آب نیست تا شما آن را به کسانی که دوست دارید بدهید.

بسیار دیده می‌شود افرادی که زندگی پائین‌تر از متوسط دارند، یکشبه میلیاردر می‌شوند و با خودروهای چند صد میلیونی و خانه‌های چند ده میلیاردی بالای شهر مانور اشرافیت می‌دهند. این، یعنی اقتصاد ما افسارگسیخته است و هیچ حساب و کتابی در کار نیست. با این وضعیت، هر قدر شعارهای زیبای اقتصادی بدهیم چیزی درست نمی‌شود. باید برای جلوگیری از پدید آمدن طبقه اشراف که هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود و به همین نسبت فقر و بیکاری رشد می‌کند، اقدامی اساسی کرد.

در مسئولیت دادن‌ها چرخش نخبگان نداریم. هر وقت حکمی از رسانه‌ها خوانده و دیده و شنیده می‌شود که به موجب آن کسی مسئول دستگاه یا جائی و یا کاری می‌شود در یک دایره محدود چند نفره است. این وضع اسفبار به جائی رسیده که بعضی افراد هم اکنون که میلیون‌ها نفر در این کشور بی‌کارند بیش از 35 مسئولیت (علی اکبر ولایتی مشاور خامنه ای) دارند بطوری که اگر از خودشان درباره تعداد مشاغلشان سوال شود قادر به شمارش آنها نیستند!



arzhang January 6, 2018 12:22 PM

شباهت زیادی هست بین این رژیم و کمونیست روسیه سابق نه تنها از نظر ردبندی سیستم حکومتی مخصوصا در قسمت تقسیم پول و شغل که انها به عضو حزب کمونیست و طرفدارانش که بین ۵ تا ۷ میلیون نفربود میدادند تو ایران هم بین عضو حزب اسلام اخوندی و طرفدارانش که بین ۳ تا ۵ میلیون نفرهست ولی بیشترین شباهت انها که باعث سرنگونی کمونیست روسیه و حالا اخوندا هست در دروغگویی و سانسور و خفه کردن ازادی اجتمای و سیاسی مردمی هست که بزودی رژیم اخوندی هم مثل شوروی به زباله دان تاریخ ریخته خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: