آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 31 مرداد ماه 1397 = 22-08 2018

رجزخوانی های آخوند دلقک و پاسخ بولتون

احمد خاتمی امروز در خطبه نماز عید قربان در تهران از جمله گفت که آمریکا همواره به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی بوده، اما «مسئولان آرزوی مذاکره را بر دل آنها خواهند گذاشت».

به گزارش ایرنا، احمد خاتمی همچنین در باره احتمال وقوع جنگ با آمریکا نیز گفت: «هزینه این جنگ برای آمریکا هیولاست، چون به طور قطع اگر کمترین آسیبی به ما وارد شود، نه تنها آمریکا هدف قرار می‌گیرد، بلکه هم‌پیمان او یعنی اسرائیل هم مورد هدف قرار خواهد گرفت».

در همین حال مشاور امنیت ملی ایالات متحده اعلام کرد که آمریکا می تواند اقدامات دیگری برای اعمال فشار بیشتر به رژیم ایران اتخاذ کند.

به گزارش اسپوتنیک جان بولتون امروز طی یک کنفرانس مطبوعاتی در اورشلیم گفت: ما درباره موضوع رژیم ایران قصد نداریم متوقف شویم. ما درباره تحریم های اقتصادی جدیدی گفتگو کردیم که می توان برای رسیدن به هدف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بیشترین فشارها را وارد آورد.

وی گفت: ما اقدامات دیگری علاوه بر تحریمات اقتصادی برای فشار بر رژیم ایران صورت خواهیم داد.

بولتون همچنین گفت: آمریکا نه در پی تغییر رژیم ایران، بلکه خواهان تغییرات گسترده در رفتار رژیم ایران است.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز گذشته نیز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز، با اشاره به "گرفتاری" روسیه در سوریه و تلاش مسکو برای تأمین مالی بازسازی این کشور جنگ‌زده، از فرصت مناسب واشنگتن برای اعمال فشار در راستای خروج جمهوری اسلامی از سوریه خبر داده بود.



arzhang August 22, 2018 01:53 PM

یکی از دلیلی که اینروزها اخوندا از جنگ با امریکا دارند صحبت میکنند بخاطر این هست که احتمال وقوع چنین جنگی روز به روز دارد بیشتر میشود و دیدار جان بولتن با رهبران اسراییل هم در همین راستاست ازینکه اخوندا یک میکروب بزرگ جامعه بشری هستند را کسی نباید شک کند و ترامپ برای مهار کردن این میکروب راه تحریم را برگزید ولی اخوندا با دور زدن تحریم یک طرفه امریکا این راه را دارند خنثی میکنند و جواد ظریف انگلیسی زبان هم هر روز دارد به ریش امریکاییها میخنده که حالا ترامپ مجبوره راه دوم که جنگ هست را انتخاب کند و جنگ امریکا با ایران قانونی هست چون امریکا پرونده ۳۹ سال جنایات جمهوری اسلامی بر ضد مردم امریکا را دارد حالا یک سری ممکنه بگویند ترامپ جنگ با ایران راه انداخت چون مشگل سیاسی و دادگاهی داشت براش پیش میامد ولی این حرف دردی به خرابیهایی که جنگ خواهد اورد نخواهد خورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناشناس August 22, 2018 07:20 PM

به گواه تاریخ اسرائیل طبیعی دوست ایران است و روسیه دشمن ترین دشمن ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: