آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1397 = 30-04 2018

سوریه؛ یک فرمانده سپاه در بین کشته شدگان

به گزارش خبرگزاری فرانسه، يک منبع نظامي سوري اعلام کرد: یکشنبه شب تجاوز جديدي عليه برخي از پادگان هاي نظامي در حومه حماه و حلب صورت گرفته و اين پايگاه ها با موشک هاي دشمن هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از گروه‌های مخالف سوری مدعی شدند که در حمله موشکی شب گذشته به سوریه ۱۸ تن از نیروهای رژیم ایران کشته شدند که یک فرمانده سپاه نیز در میان آن‌ها بوده است.

خبرگزاری رویتر به‌نقل از یک منبع اطلاعاتی که از نزدیک امور سوریه را دنبال می‌کند گزارش داد: به‌نظر می‌رسد چندین مرکز فرماندهی شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران موشک‌باران شده و دهها کشته و مجروح بر جای گذاشته است. این منبع گفت انبارهای مهمات مورد اصابت قرار گرفتهاند و صدای چندین انفجار شنیده شده است.

فعالان سوری می‌گویند که این حملات بیش از ۴۰ کشته و ۶۰ زخمی در بین نیرو‌های نظام سوریه و هم‌پیمانان‌شان برجای گذاشت.

یک منبع آگاه در پلیس سوریه نیز به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: انبار مهمات تیپ ۴۷ ارتش سوریه در نزدیکی حما هدف حمله موشکی قرار گرفت. در پی این حمله انفجار‌های مهیبی رخ داده و آتش‌سوزی گسترده‌ای آغاز شده است.

خبرگزاری رسمی سوریه نیز پیشتر از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی شهر‌های حما و حلب، خبر داده بود.

در خبر تلویزیون سوریه، مبداء این موشک ها اعلام نشده اما معمولا اینگونه حملات از سوی اسرائیل صورت می پذیرد.

منابع وابسته به اسرائیل از احتمال اینکه این کشور حمله‌ یکشنبه شب را انجام داده باشد، خبر دادند.

همچنین روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت که براساس بعضی گزارش‌ها اسرائیل مسئول حمله است.

منابع نظامی آمریکا به شبکه سی‌ان‌ان گفتند، آمریکا و نیرو‌های ائتلاف آمریکایی ضد داعش در حملات شب گذشته دست نداشتند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه که نهادی نزدیک به مخالفان سوری است و مرکز آن در لندن قرار دارد، خبر حمله را تائید کرده و گفته است: دو پایگاهی که هدف حمله واقع شدند، محل استقرار نیروهای وابسته به سپاه پاسداران است.

چندی پیش نیز جنگنده های اسرائیلی یک مقر موشکی ارتش سوریه را هدف حمله قرار دادند که در جریان آن دستکم هفت عضو سپاه پاسداران کشته شدند.



آرش- صبحی March 30, 2018 03:28 PM

چه شده است؟ چرا سرداران سپاه و فرمانده هوافضای سپاه پاسداران خفقان گرفته اند؟ چه شد آنهمه موشک سازی وپرتاب کردن یک مشت لوله های بیخاصیتی که مدام بربی رقیب بودن ویکه تاز بودن آنها می لافیدید؟ اسرائیل میاید تا قلب ایران نقشه برداری و هدف گذاری میکند، حتی رادارهای شما قادر به رد یابی آنها نیستند؟ آن گنده گوئی های مردک نفهم سردار نقدی که در سیمای رسوی اسلامی دم ازمقابل با آمریکا ونابودی ان میزد کجاست؟؟ یک مشت جاسوس پاگون دار در سپاه لانه کرده اند ودلخوشند به اینکه میتوانند با اسرائیل وآمریکا و مقابله کنند بخداوند سوگند اگر یک روزی که امیدواریم هرگز چنان نشود، اسرائیل و همپیمانان آمریکا تصمیم بگیرند تا ضربه ای کاری وارد کنند در چشم بهم زدنی همه چیز را درهم خواهند کوبید

گزارش یا اعتراض به این نظر


بوی جنگ آید همی... March 30, 2018 11:30 PM

منتظرالسقوط April 30, 2018 10:34 AM

ممد علی، مش قاسم، سد نصرالله پس چی شد انتقام زورتون به چند تا پسر و دختر توی خیابون میرسه موشکهاتون برا اونجاتون خوبه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: