آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 دی ماه 1396 = 08-01 2018

دستگیری شش فعال عرصه مدلینگ در مشهد

خبرگزاری هرانا – ۶ نفر از فعالین در زمینه مدلینگ “پس از ماهها برنامه ریزی” توسط نیروهای بخش اطلاعات سپاه خراسان رضوی در مشهد دستگیر شدند. برخورد با فعالیت های دنیای مد از جمله مدلینگ در ایران بر اساس قوانین جرایم رایانه ای و بر مبنای مبارزه با آنچه که توسط مسئولان “اشاعه فحشا” نامیده میشود صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، این عملیات که از ماه‌ها قبل در دستور کار ماموران قرار گرفته بود، نشان می‌داد افرادی بتهیه فیلم و عکس از دختران به عنوان مدلینگ در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.
به گفته این رسانه نزدیک به سپاه پاسداران “سربازان گمنام امام زمان” (عنوان اطلاقی به نیروهای اطلاعاتی) با به دست آورن اطلاعات دقیقی از محل اختفای اعضای این باند، عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند، در این عملیات همه جانبه ماموران موفق شدند که ۶ سرشاخه اصلی این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

برخورد با فعالیت های دنیای مد از جمله مدلینگ در ایران بر اساس قوانین جرایم رایانه ای و بر مبنای مبارزه با آنچه که توسط مسئولان “اشاعه فحشا” نامیده میشود صورت می گیرد.

لازم به اشاره است دستگاه امنیتی بصورت مشخص از سال جاری فعالیت های مد و فشن در دنیای مجازی را بعنوان قسمتی از جنگ سایبری خود با جهان غرب دسته بندی کرده و از این رهگذر به برخورد با شهروندان فعال در این حوزه ها مبادرت می کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: