آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 دی ماه 1396 = 10-01 2018

انگشت نگاری از بازداشت شدگان در زاهدان

انگشت نگاری از حدود ۵۰ بازداشت شده حوادث اخیر در زندان زاهدان

خبرگزاری هرانا – صبح روز گذشته دست‌کم ۵۰ تن از بازداشت شدگان اعتراضات روزهای اخیر از بازداشتگاه یک نهاد امنیتی که گمان می رود متعلق به اداره اطلاعات باشد جهت انگشت نگاری به زندان زاهدان منتقل و پس از اخذ انگشت نگاری مجددا به بازداشتگاه امنیتی مذکور منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز گذشته مورخ ۱۹ دیماه، جمعیتی که دست‌کم ۵۰ زندانی تخمین زده میشود جهت انگشت نگاری به زندان زاهدان منتقل و پس از تکمیل مراحل انگشت نگاری مجددا به وزارت اطلاعات منتقل شدند.

گزارش می‌شود تمامی این افراد بدون اینکه اجازه صحبت با سایر زندانیان را داشته باشند تحت تدابیر امنیتی به قسمت انگشت نگاری زندان منتقل و پس از اتمام مراحل اداری، ثبت ورود به زندان و اخذ انگشت نگاری مجددا به بازداشتگاه امنیتی که گمان می رود متعلق به وزارت اطلاعات باشد منتقل شدند.
شهر زاهدان از جمله شهرهای ایران بود که همگام با دهها شهر دیگر برای چند روز متوالی شاهد حضور معترضان در خیابانها بود.

هرانا در همین رابطه خبر از بازداشت سه دانشجو به نام های “امین رضایی، امید ارسلان پژمان و یاسین میرزایی” در زاهدان داده بود.

خبرگزاری هرانا در گزارشات قبلی از انتقال تعدادی از بازداشت شدگان اعتراضات روزهای اخیر در مناطق سقز و حومه پس از پایان مرحله تحقیقات از بازداشتگاه پلیس امنیت به زندان این شهر تحت عنوان انتقال ۱۱ تن از بازداشت شدگان حوادث اخیر به زندان سقز نیز خبر داده بود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: