آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 دی ماه 1396 = 10-01 2018

فروش خودروهای خارجی در بازار متوقف است

نوسانات قیمت دلار و افزایش تعرفه واردات خودرو باعث شده عمده شرکت‌ها فروش خود را متوقف کرده و حاضر به عرضه خودرو در بازار باشند.

ایران آنلاین /بازار این روزهای خرید و فروش خودروهای وارداتی با وجود ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد. به نحوی که هر شرکت به بهانه‌های مختلف قیمت محصولات را افزایش داده و همین موضوع باعث رشد قیمت قابل توجهی در بازار شده است.

جالب اینجاست با وجود این افزایش قیمت‌ها هنوز شرکت‌ها تمایلی به عرضه تمام خودروهای خود به بازار ندارند و منتظر ثابت بازار هستند. محمدی یکی از فعالان بازار خرید و فروش خودرو می‌گوید: عمده شرکت‌ها فروش خود را متوقف کرده و حاضر به عرضه خودرو در بازار نیستند.

وی با بیان اینکه نوسانات قیمت دلار و افزایش تعرفه واردات خودرو از عوامل اصلی آشفته بازار خودرو است، افزود: انبار اکثر شرکت ها پُر از خودرو است اما آنها برای کسب سود بیشتر و افزایش قیمت‌ها حاضر به فروش آنها در بازار نیستند.

در کنار بازار بلاتکلیف خودروهای وارداتی، خرید و فروش خودروهای داخلی هم رونقی ندارد و فقط افراد بنا به نیاز خود اقدام به خرید خودرو می‌کنند.



شهنام January 11, 2018 11:54 AM

لعنت به همه ی جمهوری اسلامی که از صدر تا ذیلش مافیا بازی و قاچاقچی گری است و در آمدش هم صرف تروریسم میشود مردم ایران و ارتش آمریکا به فرماندهی پرزیدنت ترامپ باید دست در دست هم این غده ی سرطانی را برای همیشه از دنیا ریشه کن کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: