آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 دی ماه 1396 = 11-01 2018

شکایت از شاهرودی و استقلال دادگستری آلمان

عدم رسیدگی به شکایت از شاهرودی استقلال دادگستری آلمان را زیر سوال می‌برد

عبدالکریم لاهیجی، حقوقدان درگفتگو با دویچه‌وله می‌گوید طرح شکایت از هاشمی شاهرودی در حوزه صلاحیت‌های جهانی تعریف می‌شود.

عبدالکریم لاهیجی، حقوقدان معتقد است که طرح شکایت از آیت‌الله هاشمی شاهرودی در آلمان به دلیل مسئولیت‌هایی که او در طول ده سال ریاست بر قوه قضاییه داشته است در حوزه صلاحیت‌های جهانی تعریف می‌شود و دادگستری هانور می‌تواند به این مسائل رسیدگی کند.

دکتر لاهیجی در گفتگو با دویچه‌وله می‌گوید خروج آقای شاهرودی از آلمان قبل از بررسی شکایت‌های مطرح شده، با استقلال واعتبار دادگستری آلمان منافات دارد.


اخبار مرتبط:
  • روزنامه: آلمان نباید جنایتکاران را تحمل کند‌
  • شاهرودی عراقی؛ اطلاعیه پزشک ایرانی آلمان


  • حقیقتگو January 11, 2018 04:51 PM

    برخلاف تصورهای خودگول زنانه نه آلمان و نه اتحادیه اروپا هرگز درخت منافع میلیاردها یوروئی را درجهت خوشحالی مردم ایران اره نخواهند کرد - جمهوری آخوندی با سرمایه گذاری های کلان میلیاردها یوروئی آخوندسانان در اتحادیه اروپا چه سهام کارخانه ها و چه در زمینه صنایع و چه در زمینه آپارتمان سازی وغیرو است - چسبیدن تمام عیاربرجام و دعوت همه گونه از قشون رهبری علی خامنه ای چه برای معالجه و چه برای بده بستان های غیرعلنی با سپاه پاسداران و بسیجی ها چند نمونه از موردهائی است که اروپا همانند روسیه و چین هرگز بدنبال سقوط حکومت اخوندی با هرجنایت و چپاولی که درایران مرتکب شده و میشود و خواهد کرد نبوده و نیست - و حتی درجهت خفه کردن هرگونه تظاهراتی در ایران به قشون آخوندی مشاورت همه گونه و فرمی میدهد

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
    به اشتراک بگذارید: