آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 دی ماه 1396 = 14-01 2018

دلار از امروز سیر صعودی شدیدی را آغاز کرد

نرخ دلار که چند روزی است تکانه های جزئی دارد یکباره از صبح امروز سیر صعودی شدیدی را آغاز کرد تا جایی که دلار در بازار آزاد هم اکنون ۴۴۵۰ تومان فروخته می شود.

به گزارش تسنیم، بازار ارز درحالی از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرد که فعالان ارزی و صراف ها را با شوک همراه کرد چراکه قیمت ها نسبت به دیروز با اختلاف بالایی همراه بود.

بانک مرکزی نرخ پایه ارز تزریقی به صرافی ها را 4399 تومان اعلام کرد آنهم درحالی که بانک دیروز قیمت دلار را 4329 تومان به بازار اعلام کرده بود؛ اما به دنبال افزایش قیمت امروز ارز تزریقی از سوی بانک مرکزی به بازار، سیر صعودی قیمت ها در خیابان فردوسی آغاز شده و کماکان ادامه دارد؛‌ دلار هم اکنون مقابل پاساژ افشار 4440 تا 4450 تومان فروخته می شود.

صراف ها و فعالان بازار ارز علت مشخصی برای گرانی های امروز دلار پیدا نمی کنند و می گویند: همه چیز دیروز آرام بود ولی نمی دانیم یکباره چه شد که بانک مرکزی نرخ را افزایش داد؟

یکی از فعالان این بازار با تعجب از خبرنگار تسنیم سوال می کند که از دیشب تا امروز اتفاق خاصی رخ داده که بانک مرکزی قیمت را افزایش داد؛ وی می گوید: موضع گیری ترامپ هم که افتاد برای ماه های اینده؛ بنابراین نمی توانیم بگوییم بخاطر مسائل خارجی و امریکا دلار مجدد گران شده است.

صراف دیگری در تشریح چرایی گران شدن دلار از صبح امروز با تاکید براینکه بازار سورپرایز شده است، می گوید: نمی دانیم بگوییم دلار ارزان می شود یا گران! مهم این است که ما ضرر سنگینی از دیروز تا به امروز متحمل شدیم.


رشد دوباره سکه و دلار در بازار آزاد

به گزارش جی پلاس، بازار سکه در دومین روز هفته با روندی افزایشی رو به رو شد.

سکه امامی با افزایش ۳ هزار و ۷۰۰ تومان به قیمت یک میلیون و ۵۰۱ هزار تومان در بازار عرضه شد.

همچنین، نیم سکه ۴ هزار تومان و ربع سکه ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و به ترتیب با قیمت های ۷۲۵ هزار تومان و ۴۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه شدند.

بازار ارز نیز همسو با بازار سکه با روندی افزایشی رو به رو شد.

دلار آمریکا با افزاش ۳۳ تومان به قیمت ۴ هزار و ۴۴۴ تومان رسید.

یورو اروپا ۵ هزار و ۴۴۰ تومان، پوند انگلیس ۶ هزار و ۷۴ تومان و لیر ترکیه هزار و ۱۸۷ تومان است.



کاریکامراناتور January 14, 2018 01:58 PM

نرخ واقعی دلار در سبد ارزی بالای ۷۰۰۰ تومان و بالاخره و به تدریج دولت هم مجبور است که به قیمت حقیقی نزدیک شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهسا January 14, 2018 02:37 PM

با اين روند صعودي ارزها بايد ريال جمهموري جهل وفساد را با عكسهاي خميني دجال كه روي انهاست در توالت انداخت وسيفون را زد،مرگ ونابودي بر رژيم كثيف اسلامي

گزارش یا اعتراض به این نظر


#مهرداد January 14, 2018 03:48 PM

مانند وان گرمابه (حمام) که زیر آب آنرا کشیده اند و خالی می
شود۰ تولید و کار هم دارد کم می شود و این ارزش پول را پائین آورده
و تورم را بالا می برد که خود به درد مردم می افزاید و باز هم
خواهیم دید توی خیابانها می آیند و فریاد خشم خود را بر علیه
رژیم پلید اسلامی سر می دهند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid January 14, 2018 05:16 PM

ارز در ایران بازهم بالا میرود این نشانه سقوط حکومت ملایان است اما اگر خودکشی سیاسی ساله ۵۷ اتفاق نمیافتاد قیمت ارز خارجی این رقمها بالا نبود

گزارش یا اعتراض به این نظر


یادآور January 14, 2018 05:49 PM

تمام این بالا رفتن قیمت دلار همیشه به دست دولت از جیب مردم دزد, زجر پرورفقیر کن اتفاق افتاده در حقیقت به دست دولت و مافیای سپاه پاسداران و رئیس کل مافیا یعنی "خامنه ای جهنم سرا" صورت می گیرد برای چپاول اقشار جامعه و بخصوص اقشار کم درآمد و بی درآمد و برای تحت فشار قرار دادن ایرانیان؛ زیرا آخوندها شنیده اند که اگر می خواهی بر ایرانیان حکومت کنی باید گرسنه نگهداریشون تا بر علیه ت بلند نشوند باید یک تبصره ای اضافه کنند که دیگر جابرای فشار اضافی نمانده و این بار خامنه ای و روحانی و سپاه دارند گور خودشان را می کنند با بالا بردن قیمت دلار آنقدر این خامنه ای و پاسداران روحانی خرند که نمی دانند ترفندهای تاروپود باخته قدیمی نمی تواند همیشه به کمک شان بیاید
ایرانی برپا خیز
درهم شکن
بیت خامنه ای را روی سرش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: