آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 دی ماه 1396 = 15-01 2018

یک بازداشتی زیر شکنجه دچاز حمله قلبی شد

یک فعال مدنی که در جریان تظاهرات سراسری بازداشت گردیده، روز گذشته در زندان اوین دچار حمله قلبی گشته است.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، علی نوری روز گذشته ۲۴ دی‌ماه در زندان اوین دچار حمله قلبی شده و به بهداری زندان اوین انتقال یافته؛ علیرغم وخامت حال این فعال مدنی، مسئولان زندان تا کنون برای آزادی وی اقدامی نکرده‌اند.

علی نوری نهم دی‌ماه در تهران بازداشت و به قرنطینه زندان اوین منتقل شده؛ وی طی این مدت در بند ۲۰۹ زندان اوین مورد بازجویی قرار گرفته است و در حال حاضر در بند شش زندان اوین به سر می‌برد.

نیروهای امنیتی از هفتم دی‌ماه بازداشت شهروندان معترض را آغاز کردند و تا زمان انتشار این خبر بازداشت ۳۷۰۰ هزار تن از سوی مقامات جمهوری اسلامی تأیید شده است.

بسیاری از آن‌ها از حق دسترسی به وکیل محروم و تحت فشار برای اعترافات تلویزیونی هستند.


علت فوت بازداشتی چالوس سكته اعلام شد

رئیس پلیس چالوس جزئیات مرگ یک متهم در بازداشتگاه را تشریح کرد.

به گزارش میزان؛ سرهنگ عبدالله منتظری، در تشریح علت مرگ فردی که به اتهام تیراندازی در منطقه مرزن آباد برابر دستور قضائی در بازداشت به سر می‌برد، گفت: این فرد روز پنج شنبه گذشته بنا به احضاریه دادگاه خود را به دستگاه قضایی معرفی و پس از صدور حکم بازداشت موقت و قرار وثیقه تحویل بازداشتگاه پلیس شد.

وی افزود: نامبرده صبح روز شنبه ۲۳ دی ماه در بازداشتگاه جان باخت که برابر نظریه پزشکی قانونی علت فوت این فرد ایست قلبی اعلام شد.



سالم January 14, 2018 10:58 PM

اجساد كشته شدگان راه وطن روزى نبش قبر خواهند شذد تاعلت واقعى مرگ انها مشخص بشه دروغ استخون نداره كه گلوى اين ادمكشا رو بگيره ولى ملت گلوشون رو مى گيرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی January 15, 2018 05:42 AM

اکثر کسانی که به دست مزدوران خامنه ای در بازداشتگاهها کشته میشوند معمولا ایست قلبی دارند در کل وقتی انسان از این دنیا میرود و در واقع فوت میکند قلبش می آیستد و ایست قلبی دارد مشکل اینجاست که قبل از ایست قلبی مزدوران خامنه ای چه بلایی به سرش آوردند که باعث شد قلبش از کار بیافتد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


nabud bad akhund January 15, 2018 11:13 AM

ریخت این آدمها را که میبینی آنهم تنها و بی پشتیبان در ان زندانهای مخوف اسلامی حمله قلبی صد در صد به آدم دست میده اینها ایرانی نیستن اینها پر از عقده و بی پدر مادر بزرگ شدن که جوانان ما را اینطور زیر شکنجه به مرگ میرسانند مرگ بر ملا مرگ بر حکومت اسلامی مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی خدایا اینا کی از ایران میرن کی پس کی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: