آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 دی ماه 1396 = 17-01 2018

زیبا کلام: فعلا در نظام دزد نبودن کفایت می‌ کند!

صادق زیباکلام درباره افشاگری اخیر شهردار کنونی تهران در مورد حجم وسیع تخلفات صورت گرفته در دوره شهرداری قالیباف گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات، معضلات و بدبختی‌های جمهوری اسلامی این است که در آن پاسخگویی وجود ندارد و این تنها در خصوص آقای قالیباف صدق نمی‌کند.

وی در گفتگو با سایت رویداد۲۴به تعدادی از ویژگی‌های شهردار سابق اشاره کرد و گفت: قالیباف نزدیک به سه یا چهار هزار نفر را به‌عنوان مبلغ مذهبی یا مداح به استخدام مترو درآورد که در ایستگاه‌ها مسائل شرعی را برای مردم توضیح دهند. این در حالی است که اگر کسی با مترو یک‌بار مسافرت کرده باشد، به‌خوبی می‌داند مترو سواران به دلیل ازدحام تنها به فکر فرار از آن هستند، بنابراین آخرین جایی که نیاز به تبلیغ دینی در آن حس می‌شود، مترو است.

این فعال سیاسی دراین‌باره که کسانی که با نقاب انقلابی‎گری و ارزشی جلو می‌روند، می‌توانند به‌نظام و اسلام ضربه وارد کنند، مطرح کرد: زمانی مردم برای رأی به انقلابی‌ها و ارزشی‌ها صف می‌بستند. لیستی به نام ائتلاف شکل‌گرفته بود که از حزب جمهوری اسلامی، روحانیت مبارز، جامعه مدرسین، انجمن اسلامی دانشجویی و موتلفه و مردم هم به اعتبار اینکه آن‌ها متدین هستند که واقعاً هم بودند، رأی خود را به همین نام داخل صندوق می‌انداختند.

زیباکلام گفت: متأسفانه در ایرانِ امروز، به‌ قدری فساد زیاد شده که دیگر انقلابی و ارزشی بودن ملاک تمایز مسوولان نیست و تنها دزد نبودن به‌عنوان یک ویژگی کفایت می‌کند. دلیل آن این است که کارنامه‌ مسوولان به شکلی است که هر روز خبرهای خوبی از آن به بیرون درز پیدا نمی‌کند که این عامل خود سبب ریزش اعتماد عمومی از دین و مذهب و نظام می‌شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: