آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 فروردین ماه 1397 = 08-04 2018

پیام مهم شیرین عبادی به رسانه های آمریکايی

شیرین عبادی، نخستین زن ایرانی برنده جایزه صلح نوبل برای فعالیت های بشردوستانه، می گوید تلاش برای اصلاحات در ایران تحت حکومت جمهوری اسلامی بی فایده است، و مردم به تغییر رژیم نیاز دارند.

تلاش ایرانی ها برای تغییر رژیم، عنوان گزارش مشروحی است که روزنامه آمریکائی نیویورک پست امروز در پی مصاحبه ای که شیرین عبادی فعال حقوق بشر وبرنده جایزه صلح نوبل با شبکه خبری بلومبرگ در هین زمینه انجام داده بود منتشر کرده است.

هر دو رسانه، اظهارات خانم عبادی را نقل می کنند که گفته است اصلاحات در جمهوری اسلامی بی فایده است، ومردم ایران خواستار تغییر رژیم هستند.

خانم عبادی در مصاحبه ای اختصاصی با بخش فارسی صدای آمریکا شرح داد که تغییر رژیم در ایران باید چگونه عملی شود. (فیلم زیر)

او به صدای آمریکا گفت هرگونه تغییر رژیم در ایران باید در درون ایران و به وسیله خود مردم ایران صورت بگیرد و یک حکومت سکولار معدل خواست های مردم است.

خانم عبادی در همین مصاحبه هشدار داد که رسانه های وابسته به سپاه پاسداران (خبرگزاری فارس)، با تحریف نظراتی که او درباره علل مساعد نبودن محیط و شرایط برای سرمایه گذاری های خارجی در ایران ابراز کرده است، قصد گمراه کردن مردم را دارند.

به اعتقاد خانم عبادی تحریم های غرب باید به گونه ای وضع و اعمال شود که به تضعیف رژیم بیانجامد و به مردم آسیبی نرساند.




www.youtube.com/watch?v=2bKoF0t9zy4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان April 8, 2018 07:06 AM

مردم ایران در نهایت خود بتنهایی با همه توان با قیامی گسترده و هماهنگ از میان کوره راههای مختلف راه درست را پیدا خواهند کرد و پس از پیروزی کامل و باز پسگیری کشور از چنگال آخوندهای اجنبی زتده از میان مبارزین میهن پرست و انقلابی در داخل کشور دولت موقت تشکیل خواهند داد و پس از استقرار دولت انقلابی و امنیت کامل آن رفراندوم راستین مردمی را برای تائین نوع حکومت برگزار خواهند کرد! بنابرین تائین کننده سیاست روند کلی قیام بعهده رهبران راستین مردمی و انقلابی در داخل میهن خواهد بود! ناگفته نماند تا کنون در نظر مردم اسیر و زجرکشیده در داخل میهن این اپوزوسیون خارج از کشور امتحان خود را بخوبی پس داده اند و دیگر مردم نیازی به حمایتهای سوری و مردم فریب آنان را ندارند! زنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمد رضا April 8, 2018 08:25 AM

سلام و درود خدا را شکر که پایان سیاست غلط چند دهه استمالت و مماشات با حاکمان جهل و جنایت در این مرز گهر بار توسط دولت امریکا اعلام و سیاست تغییر رژیم جایگزینش گردید البته هنوز اقدام عملی بارزی مشاهده نشده ولی باز خدا را شکر!
%۱۰۰ با نظر خانم عبادی موافقم اگر چه دیر به این نتیجه رسیدند ولی باز هزاران درود بر ایشان باد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


epsilon April 8, 2018 10:48 AM

چه عجب خانم شيرين عبادى که شما خيالتان از زندان ابو غريب راحت و به مردم زير ستم جنايتکاران آخوند متوجه گشت موفق باشيد درود بر شما,

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sasan April 8, 2018 11:17 AM

درود بر شما خانم عبادی
مهاجرت دیر هنگام شما از اردوگاه رژیم به طرف مردم را تبریک میگویم
به سوی مردم خوش آمدید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: