آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 1 بهمن ماه 1396 = 21-01 2018

نوار خبرگان حیثیت نداشته رهبر را بر باد داد

یک عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه بخش‌هایی از جلسات مجلس خبرگان باید برای همیشه محرمانه بماند، اظهار کرد: انتشار ویدئویی از جلسه انتخاب رهبری خیانت بود.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با اعتمادآنلاین درباره ویدئویی که اخیرا از جلسه انتخاب رهبری در مجلس دوم خبرگان منتشر شده است گفت: این مطالبی که از مقام معظم رهبری در آن جلسه منتشر شده است من ویدئوی آن را ندیدم اما قبلا شنیده بودم. به نظر من پخش این مطالب برای عموم مصلحت نیست.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پخش این گونه امور در جامعه باعث می شود آن کسانی که در وادی این نوع اظهارات نیستند فکر کنند که فرد خودش در حال اقرار است. به همین خاطر انتشار آن خیلی کار خطایی بود ولی در عین حال باید توضیح داد که مردم بدانند این اظهارات یک روش اخلاقی و تواضع در بین مراجع بوده و الان هم هست و ادامه دارد و کسی فکر نکند که مطالبی که ایشان فرمودند اظهار یک واقعیتی است بلکه یک تواضع است.

مقتدایی در واکنش به انتشار این ویدئو تاکید کرد: یک خیانتی بوده است که رفتند مطلب محرمانه را منتشر کردند و این موضوع باید پیگیری شود.



حسین January 22, 2018 07:54 AM

فردی در میان شما خبرگان نواری را منتشر کرده که نمی بایست،
مزاجت را چونان تلخ و میانت را چونین تهی گردانیده که انتشار این نوار را مصداق خیانت به مجلس خبرگان می پنداری
حال آنکه بوی متعفن خیانت عظیم خودهاتان به تمامی ایران و ایرانی را نمی شنوی و آشکاری ولع غارتگرایانه و تبانی زشت برآمده از کثافات نیت اهریمنیهاتان در قالب آن نمایش مظحک را نیز نمی بینی، و هیچش هم نیز نمی پنداری
ای عجب ای عجب
چو زبان قاصر آمد ز نیمای یوش استعانت می جویم:
بی پی و بن بر شده دیوار بد جویان،
روی بر سوی خرابیست
بر هر آن اندازه که او بر حجم افزاید،
یا به بالاتر ز روی حرص بگذارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: