آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 بهمن ماه 1396 = 17-02 2018

چند نفر از جمعیت تهران نمازجمعه می‎روند؟

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران درباره اولین خطبه نمازجمعه حجت الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: هر چهره تازه‎ای مشتری‌های جدیدی هم دارد، اما باید اصل حضور مردم را هم در نمازجمعه تقویت کرد. وقتی مردم گناه، فساد، تبعیض و تفاوت‎های غیرصحیح را ببینند، به همه چیز بدبین می‎شوند، نمازجمعه یکی از آنهاست.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‎وگو با خبرآنلاین، در پاسخ به سوالی که به نخستین خطبه‎های ابوترابی‎فرد اشاره داشت، گفت: شما را به خدا سراغ مسائل اساسی مردم اعم از بیکاری، گرانی، اعتیاد و طلاق بروید. تهران 10 میلیون جمعیت دارد اما فقط 20 هزار نفرشان در نمازجمعه شرکت می کنند.

فیلم زیر: کسادی بازار مساجد و التماس آخوندها

در یکی از روستاهای مسجد سلیمان مسجدی ساخته اند و برای آن یک آخوند هم اعزام کرده اند، اما هیچکس حاضر نیست وارد این مسجد شود. همین موضوع باعث آه و فغان آخوند اعزامی شده است.




www.youtube.com/watch?v=Gs0c1mTq9N4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی هستم January 22, 2018 04:46 PM

خفه شو حیوان خفه شو خفه شو خفه شو خفه شو خفه شو نجاست اشتباه بزرگی است که قلاده به گردن به جایی بسته نیستی خون دسته گل های زیر خاک ایران تازه است ٬چون نخواستند به تعریف زباله ۱۴۰۰ سال پیش ریخته از پوزه ها یتان گوش کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem January 24, 2018 09:31 AM

تو لباست هم شبیه لباس ایرانی ها نیست بیخودی داد نزن تا حالا هم مفت خوری کردید کافیست مثل همه مردم زحمت کش این لباس انگل نشان را از تنت بیرون کن و مانند مردم از زحمتی که می کشی زندگیت را آبرومندانه پیش ببر اگر هم می خواهی مبلغ دینت باشی وقت خوبش هم اوائل شب است که همه از کار برگشته و اگر نیاز داشته باشند به مسجد خواهند آمد نیازی هم به داد و بیداد نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: