آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 بهمن ماه 1396 = 30-01 2018

خبر روز؛ یکی کبریت فروش و یکی وطن فروش!

علی اکبر امیدمهر دیپلمات ایرانی پناهنده به غرب

هر دو خبرروز ساده بودند.اما هر یک بنا به دلایل خود جهان شمول و ملاها رسوا شدند:
1- در ایران ما برف آمد.هه چیز به گل نشست و خوابید وهمه ایران تعطیل شد.آمار یخ زدگان در مناطق زلزله زده و ملا و سپاهی زده غرب کشور بمراتب افزایش یافت.
2-در سوئد: موسس فروشگاههای زنجیره ای ایکیای سوئد با سیصد شعبه در جهان ،با بر جای گذاشتن 46 میلیارد دلار ثروت برای کشورش در گذشت.وی شغل خود را با کبریت فروشی آغاز کرده بود.خبر اول نتیجه جامعه استعداد کش ملا زده ایران با قوانین عصر حجری اش بود و خبر دوم نتیجه عملکرد جامعه آزاد کشور پادشاهی سوئد.
تنها عملکرد داخلی و تولید بومی رژیم نخبه کش، زیبایی کش،صداکش،هنرکش،قلم کش، ورزش کش، و خلاصه همه چیز خوب کش حاکم بر ایران،به عنوان تنها هنرش طی چهار دهه،تبدیل لولهنگ و مهر و تسبیح و مستراح گلی به آفتابه طلایی و مهر و تسبیح وچاه توالت لوکس و میلیاردی برای استفاده اختصاصی ملاها و ملازاده ها بوده است.در مقابل هیچ برنامه آینده نگرانه برای نسل های آتی نداشته،فقط برای امروز خودشان برنامه دارند.که در صدر آن حفظ وضع چپاول و غارت موجود به قیمت دزدی و سرکوب و فساد و جنایت و ظلم بیکران و.. میباشد. وقتی هم زلزله ای،برفی،بارانی می آید.ملت ایران باید عزا بگیرد.چون وسائل و مدیریت مقابله با این ضایعات مربوط به عصر حجر و تفکر غالب جادوگر قبیله است .زیرا در هر دیکتاتوری مذهبی شخص دیکتاتور و عمالش خود را خدا و فرستاده خدا دانسته باسم آنها،خود را به ارتکاب هر ظلم و جنایتی مجاز و مصون از مجازات میدانند.
تزریق خشونت نهفته در شخصیت دیکتاتور از وی به عمالش در جامعه، موجب نهادینه شدن خشونت و تبدیل قوه قضائیه اش به قوه دفاع از ظالم ومتجاوزین به حقوق مردم علیه مظلومین و مردم عادی میگردد.هر زیبا رویی هر ورزشکاری هر نخبه ای هر هنرمندی خلاصه هر آنچه که رنگ و بوی خوبی و انسانی دارد .برای رهبر رژیم یک رقیب و دشمن بالقوه رژیم شناخه شده و باید از بین رفته و حذف گردد.مردم از ترس و وحشت دیکتاتور همه استعدادها و زیبایی های ملی را در پستوی خانه های خود مخفی می کنند. تا به تیر خدنگ رهبری و عمالش دچار نگردند.در طول تاریخ ایران این دومین باری است. که بخاطر مسائل طاقت فرسا و ضد بشری حاکم بر کشور، بیش از هشت میلیون ایرانی مجبور به ترک وطن و خانه و کاشانه و اقربا و همشهریان خود شده اند.
در جوامع مترقی متمدن ،قوه مجریه تمام همّ و غمّ اش ایجاد رفاه و آسایش و محیطی توام با آزادی ،تساوی و تندرستی و نخبه پروی در جامعه میباشد.در ایران دیکتاتور و رهبر زده ،قوه مجریه اش ،متصدی اموری چون استخراج بی رویه و فروش منابع ملی نسلهای آینده به اربابان خارجی جهت تغذیه دستگاههای مذهبی اداری نظامی عریض و طویل حافظ ملاها و قد علم کردن در مقابل ملت با داس و درفش و توپ و تانک میباشد.آنچه ازین بودجه کلان نصیب ملت میگردد.بنا به گزارش متخصّصین اقتصاد و متصدیان امر تنها ده در صد در آمد ملی کل کشور است.زمان صدام در عراق ،تنها وی و پسرانش دنبال دختران و زنان و بچه های مردم بودند.اکنون هر ملا و مداّح ملا و ملا زاده ای نقش صدام و پسرانش را علیه جان و مال و ناموس مردم ایران ایفا میکنند.این بساط اهریمنی به حکم تاریخ ماندنی نیست.ملت ایران عزم خود را جزم کرده و به همین زودی ها آنرا ،به زباله دانی تاریخ حواله می نماید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: