آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 10 بهمن ماه 1396 = 30-01 2018

فرودگاه؛ آبروی نداشته رژیم به باد رفت+عکس/فیلم

سایت تابناک: در ادامه ناکارآمدی های مدیریتی مدیران شهری و راهداری برای مقابله با بحران و برای سومین روز متوالی هزاران شهروند ایرانی و خارجی در فرودگاه بین المللی خمینی سرگردان هستند و هنوز تدبیری برای تعیین وضعیت آنها اندیشیده نشده است؛ اتفاقی عجیب و باور نکردنی که پیامدهای نامطلوب بسیاری برجای گذاشته است و خطر یک آبروریزی ملی را به مسئولان کشور گوشزد می کند.

پس از بارش شدید برف در تهران که بامداد یک شنبه صورت گرفت، بسیاری از شهروندان دچار مشکلات ناشی از این رخداد طبیعی شدند و روند زندگی آنها برای ساعت ها مختل شد. از جمله این افراد هزاران شهروند ایرانی و خارجی هستند که به رغم گذشت دور روز از پایان بارش برف، هنوز در بلاتکلیفی به سر می برند و با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

برخی مسافران فرودگاه نزدیک به 24 ساعت است که در فرودگاه حضور دارند و هنوز کسی به آنها پاسخ مشخصی در مورد زمان دقیق پرواز یا وضعیت بلیط خریداری شده آنها نمی دهد. (عکس و فیلم زیر)

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=C_WnPxS08OQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mahtab January 30, 2018 12:47 PM

عجب خنده داره این کشور و بیقانونیش، بیچاره کشور افتاده دست ی مشت مافیای دزد و بیکفایت توحی مغز و بیسواد و بیلیاقت نادان و آخوند مرتجع و غارتگر دیگه از این بهتر نمیشه مردم فکری کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak January 31, 2018 06:40 AM

من با تمام و کلیه کسانی از کوچک و بزرگ که اساس حکومت را تشکیل داده اند از ان مردک که خود را رهبر مینامد تا ان دراز و یا ان دیگری گردو قلمبه که چهار پنجتا قابلمه رو دوشهشون گذاشتند میپرسم تا کی خجالت برای خودتان و کشور و به درست یا به مصلحت برای اسلامتان یکی پس از دیگری میسازید آیا یک نفر عاقل و دوراندیش بینتان نیست ؟ دنیا به شما سالهاست که میخندد و مردم نگونبخت این سرزمین باستانی همه هاستیشان نابود و در آینده ای مجهول در مسیر نابودی نظاره گر پیشرفت و سرلبلندی ممالک حتی همسایگانی نظیر افغانستان که تا قبل از شما فرسنگها با ایران فاصله داشت بهترین توصیه ما به شما و به رهبرتان اگر هنوز فکری در ان کله پوکش باقی مانده باشد تا قبل از اینکه دیر نشده و مردم به سیم آخر نزدند از اینجا بروید مردم به خونتان تشنه اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار January 31, 2018 12:35 PM

شوش ش ش ش ش ش لطفا سکوت را رعایت فرمایید که انقلاب شکوهمند‌شان را باد نبرد *

یکی‌ فریاد زد که انقلاب کردم چه اشتباهی‌ کردم * آن یکی‌ فریاد زد چه اشتباهی‌ کردم که با اشتباه تو چهل سال ساختم *

حال منتظر چه هستیم؟ این اشتباه پایان ندارد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: