آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 مهر ماه 1397 = 24-09 2018

سندی از همکاری سرکرده داعش با پاسداران

یک روزنامه عرب زبان چاپ لندن از انتقال ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش به افغانستان از طریق خاک ایران خبر داده است.

به گزارش العالم، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از برخی منابع امنیتی پاکستان نوشته است که ابوبکر البغدادی سرکرده داعش بعد از عبور از خاک ایران وارد ولایت ننگرهار در شرق افغانستان شده است.

به گفته این منابع امنیتی، انتقال البغدادی بعد از ورود چند صد نفر از عناصر داعش به خاک افغانستان در طول شش ماه گذشته از طریق خاک ایران صورت گرفت.

این منبع افزود: سازمان اطلاعات پاکستان تحرکات زیاد اعضای گروه داعش و تلاش آنها برای ورود به مناطق قبائل نشین پاکستان را رصد کرده است



arzhang September 24, 2018 11:21 AM

اخوندا از همان روز اول که امدند سر کار و گفتند ما با همه دنیا دشمنیم جنگ و فتنه با دنیا را با گروه تروریستی اسلامی راه انداختند چون خودشان که ضعیف و ترسو هستند که جنگ مستقیم با یک کشوری را راه بیاندازند ودر جنگ مستقیم با عراق هم انتظار نداشتند صدام به ایران حمله بکند بلکه در صدد بودند از راه ترور و تبلیغات منفی صدام را ضعیف و سرنگون کنند و حالا بعد از ۳۹ سال کشورهای مثل اسراییل و عربستان از ترس ایران اخوندی انقدراز نظر نظامی قوی شده اند که اخطاریه میدهند که اگر اخوندا بوسیله تروریست های خود به کشور ما حمله کند ما به ایران که منبع درامد مالی این تروریستها هست حمله خواهیم کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush September 24, 2018 01:44 PM

چه چیزی طالبان، تروریستهای حزب الله و حماس و، تروریستهای یمنی و جمهوری آخوندی را به هم وصل می‌کند؟ پول مردم ایران و دین اینها؛ سندی دیگر که مردم ایران باید بیدار شوند چرا که بزودی همه اینها در میان خیابانها به مردم ایران حمله خواهند کرد همانطور که در سابق هم این کار را کرده‌اند؛ پاینده ایران و مردم ایران!

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa September 24, 2018 03:07 PM

ویدیوی دیدار خامنه ای با سران القاعده وطالبان هم هست حقیقت پشت ابر نمیماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Rastgoo September 24, 2018 03:37 PM

به سپاه پاسداران و ایادی جمهوری اسلامی میگویم: با اینهمه شعبده بازی و فیلم بازی کردن دیگه دروغهاتون اثری در مردم ایران نداره، دست شما شیادان خیلی‌ وقته واسه مردم ایران رو شده، فقط خأئنین به مردم هستن که ۴۰ سال کشتار مردم ایران رو فراموش می‌کنن،، حالا هم که کشتار اهواز را به دا عش که آنها هم از خودتون هستن نسبت میدین؟! شک‌ نکنین آنها که جنایت کردن باید بدونن سرنوشت خیلی‌ بدی در انتظارشون هست و بقیه شامل عفو عمومی خواهند شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی September 24, 2018 03:50 PM

معمولا روزنامه الشرق الاوسط مسائل مربوط به خاورمیانه را خیلی محتاطانه با ضریب استنادی بالا مینویسد منابع این روزنامه در منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است ایرانیانی هستند که در این روزنامه لندنی قلم میزنند از همه اینها که بگذریم، نباید از یک واقعیت حتی برای یک ثانیه غفلت کنیم اینکه داعش مولود نامبارک وحرامزاده و زنا زاده ای شبیه حزب الله لبنان است که با سرمایه گذاری وحمایت همه جانبه جمهوری اسلامی و پشتیبانی بیدریغ و پنهان دمکراتهای امریکا وبرخی کشورهای اروپائی حامی جمهوری اسلامی خلق شد وهنوز هم از حمایتهای همه جانبه ملایان برخوردار است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: