آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 بهمن ماه 1396 = 02-02 2018

تداوم بازداشت یک نوکیش مسیحی در تبریز

خبرگزاری هرانا – علی امینی، نوکیش مسیحی ساکن شهرستان تبریز، چند روز قبل از سال نو میلادی توسط اداره اطلاعات تبریز بازداشت و پس از اخذ بازجویی به زندان تبریز منتقل شده است، علیرغم گذشت بیش از یک‌ماه از بازداشت، این شهروند کماکان در این زندان بصورت بازداشت موقت نگهداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، علی امینی، نوکیش مسیحی ساکن شهرستان تبریز که قبل از سال نو میلادی بازداشت شده، کماکان در زندان مرکزی تبریز نگهداری می‌شود.

این زندانی که توسط ماموران اداره اطلاعات تبریز چند روز قبل از سال نو میلادی بازداشت شده بود، پس از چند روز بازجویی در انفرادی اداره اطلاعات به زندان مرکزی تبریز منتقل شده است.
آقای امینی در حال حاضر در بند مالی زندان مرکزی تبریز نگهداری می‌شود.

علی امینی قبل از انقلاب ۵۷ به آئین مسیحیت گرویده و با آمدن جمهوری اسلامی چندبار بازداشت، محاکمه و زندانی شده است، او در حال حاضر مالک یک قنادی قدیمی در شهرستان تبریز است.

لازم به ذکر است علیرغم اینکه طبق قانون مسیحیان بعنوان یک اقلیت دینی به رسمیت شناخته می شوند با اینحال دستگاه امنیتی مسئله گرویدن مسلمانان به مسیحیت را با حساسیت خاصی دنبال می کند و برخورد قهرآمیزی با فعالان این عرصه دارد.



مستعار February 3, 2018 06:30 AM

جلوی دین های خرافاتی را یاید گرفت!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: