آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 14 بهمن ماه 1396 = 03-02 2018

پیشنهاد آخوندها به پوتین: فروش تدریجی ایران

به نوشته روزنامه لبنانی الدیار، جمهوری اسلامی به روسها پیشنهاد خرید 500 هواپیمای میگ31 و میگ 35 را داد، که در مقابل آن روزانه یک میلیون بشکه نفت به روسها واگذار کند. علاوه بر این در پیشنهاد تهران فروش نفت با قیمتی پایین تر به روسها به مدت 10 سال نیز وجود داشت.

به گزارش انتخاب، پوتین با این معامله موافقت کرده و متقابلا پیشنهاد ایجاد یک پایگاه هوایی روسی بزرگ در ایران را به تهران داده است تا 400 جنگنده به همراه موشکهای زمین به هوای روسیه در آن مستقر شوند.

در مقابل، وزیر دفاع آمریکا در این باره گفته است: قطعنامه شورای امنیت فروش سلاح به حکومت ایران را ممنوع کرده است و در صورتی که روسیه چنین اقدامی کند، ایالات متحده تمام روابط خود با روسیه را قطع خواهد کرد.



آرش-صبحی February 3, 2018 03:15 PM

برپیشانی خودشان بگذارند که ازمنظرملت ایران تا دهها سال میتواندموجبات خشم ملت ایران ازاروپائی ها رارقم بزند ازآنسو باید شاهد زوال منافع خودشان درمنطقه خاورمبانه، بویژه درخلیج فارس باشند ملت ایران باید ضمن قدردانی ازموضعگیری ایالات متحده آمریکا مبنی برقطع رابطه تمام عیاربا روسیه پوتین، همه فشارخودشان را روی مواضع مصلحت اندیشانه اروپائیها بگذراند تجربه نشان داده که اروپائیها بنا براصل تامین منافع مادی، بهرقیمت با زیر پا گذاشتن همه معیارهای حقوق بشری وغیروتن بهرسازشی بدهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid February 4, 2018 09:36 AM

دولت پوتین که با تقلب در انتخابات روسیه حکومت میکند و دولت ملایان که امروز دنیا میداند که منتخب مردم ایران نیست هر گونه قرار دادی بین این دو از نظر مردم این دوکشور مردود و نشدنی است مردم ایران امروز میدانند که روحانی و پوتین سرکوبگر و در محور شرارت هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: