آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 15 بهمن ماه 1396 = 04-02 2018

باز هم جنایتی دیگر از داعشی های ایران+عکس

خالد قیصری یکی دیگر از بازداشت شدگان تظاهرات سراسری مردم ایران توسط نیروهای اطلاعاتی در زندان کرمانشاه به قتل رسید.

به گزارش کانون حقوق بشری نه به زندان نه به اعدام؛ روز شنبه ۷ بهمن ماه؛ خالد قیصری اهل کرمانشاه پس از ۲۰ روز بازداشت در زندان کرمانشاه به دست نیروهای اطلاعاتی زیر شکنجه کشته شد.

خالد قیصری در تظاهرات سراسری مردم کرمانشاه دستگیر شد. پس از ۲۰ روز نیروهای امنیتی به طرز رذیلانه ای به خانواده وی اطلاع دادند که فرزندشان به علت مصرف مواد مخدر جان باخته است. در حالیکه وی ۲۰ روز در بازداشت بوده است.

پیکر خالد قیصری با حضور اعضای خانواده؛ شماری از ماموران اطلاعاتی در سکوت در شرایط فوق العاده امنیتی در قبرستان کرمانشاه به خاک سپرده شد.

گفتنی است که پس از تظاهرات سراسری مردم ایران؛ جمهوری اسلامی قصد دارد قتل جوانان در زندانها را با دروغ مرگ آنها بر اثر اعتیاد بپوشاند.

پیش از این سینا قنبری در زندان اوین؛ سارو قهرمانی در زندان کرمانشاه؛ کیانوش زندی؛ حسین قادری در بازداشتگاه سنندج زیر شکنجه کشته شدند. جسد آریا روزبهی پس از قتل زیر شکنجه در رود کارون انداخته شد.

شهاب ابطحی، فرزند محمود که ۱۳روز قبل در اراک دستگیر شده بود، در بازداشتگاهی در این شهر به‌قتل رسید. پیکر این جوان ۲۰ساله ۱۰روز پس از بازداشت مقابل درب منزل پدری وی رها شده بود. بر پیکر او اثر ضربات باتون مشهود بود. وحید حیدری و محسن عادلی نیز به همین ترتیب زیر شکنجه کشته شدند.



ghasem February 4, 2018 08:32 AM

برای همین به جمهوری آخوندی میگن جمهوری ماستمالی هر کس در تظاهرات شرکت کرده و دسگیر شده معتاد بوده و برای همین در زندان ولایت وقیح خودکشی کرده ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! و گر نه که در حکومت عدل آخوندی کسی شکنجه نمیشود ستار بهشتی و زهرا کاظمی هم معتاد بودن ؟ ببینید این احمق های ولایت مدار و شرف ندار چقدر دروغ گو هستن و فکر میکنن ملت به همین راحتی حرفای این بیسوادان را باور میکند ! ! ! ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


زینا February 4, 2018 11:30 AM

بدون شک از خون پاک و خروشان او هزاران رزمندۀ آزادی ستان دیگر خواهد رویید، یادش پر افتخار و راهش ـ با همت مردم شجاع ایران ـ پیروز باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: