آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 بهمن ماه 1396 = 06-02 2018

آتش سوزی را نمی توانند مهار کنند؛ پلاسکو؟!

آتش سوزی در ساختمان اداری وزارت نیرو واقع در خیابان ولیعصر همچنان پس از گذشت یک روز ادامه دارد.

بنا به گزارشها، عملیات اطفای حریقی که ساعت 10 صبح روز گذشته در ساختمان 51 ساله برق حرارتی رخ داد، در حالی همچنان ادامه دارد که به علت احتمال ریزش، ساختمان‌های مجاور به صورت اضطراری تخلیه شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت حریق ساختمان برق حرارتی با بیان اینکه درجه حرارت پایین آمده است، گفت: اسکلت این ساختمان به مانند پلاسکو فلزی است و در حال حاضر آتش‌نشانان با تاکتیک‌های خاص و در قالب گروه‌های پنج نفره به مرکز آتش رفته و در زمان‌های کوتاه نسبت به اطفای حریق اقدام می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ریزش این ساختمان وجود دارد یا نه با بیان اینکه سازه این ساختمان فلزی است، گفت: احتمال هیچ چیزی دور از ذهن نیست اما آتش‌نشانان در قالب گروه‌های پنج نفره نسبت به اطفای حریق اقدام می‌کنند.



nazi February 6, 2018 02:14 PM

سازنده اين ساختمان و ساختمان پلاسكو يك نفر بوره و هردو طول عمري برابر با هم دارند اما ساختمان پلاسكو در عرض چند ساعت پودر شد ولي ساختمان وزارت نيرو بيش از ٢٤ساعته كه ميسوزه ولي پودر نشد نتيجه اينكه ساختمان پلاسكو در اثر اتشسوزي متلاشى نشد در اثر يك انفجار حساب شده از سوي نظام متلاشى شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: